HPV-vaccination ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Moar2011

Mor til Ida <3 skriver:

Det sidste stik er helt klart det værste. Fik vaccinen da den var gratis for min årgang for nogle år siden... 

AV! ;-) 

men man ved jo ikk hvad man går indtil, før nålen sidder i armen, og så det jo forsent hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

HeidiØ

Storms-Mor skriver:

det har jeg og fødte os for tidligt så sku os ha en for lunge modner + jeg er RS- negativ så der har jeg os fået en

så det burde være en nem sag..

Åh okay ja... no problem then

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

HeidiØ skriver:

Åh okay ja... no problem then

hihi - men alligevel .. det skal bare overståes..

Anmeld

6. november 2012

Nadia&Daniel

Lone H. skriver:

Jeg mangler den sidste stik, som jeg skal have til januar
Men du skal bare stikkes i armen 3 gange, mellem 1. og 2. stik må der gå 2 måneder og mellem 2. og 3. siger de 4 måneder, men hvis man f.eks skulle blive gravid kan 3. stik vente helt op til et år det var hva jeg fik af vide af min læge
og første gang gjorde det ikke ondt overhovedet, skulle bare vente i venterummet i 20 min for at se om jeg fik en reaktion på den, og anden gang kunne jeg ikke bruge armen i 2 dage, det gjorde meget ondt bagefter - men det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan ens krop reagere

Anmeld

6. november 2012

M!

Jeg nåede lige at få første stik inden jeg fandt ud af jeg var gravid!
Typisk!!

Det gjorde ondt lige da hun sprøjtede væsken ind, men efterfølgende var der intet. Nogle får rigtig ondt i armen, men jeg fik igenting!

Anmeld

6. november 2012

M&N

Jeg fik den for 3 år siden... Jeg havde ingen gener overhovedet og er super glad for jeg fik den i sin tid

Anmeld

6. november 2012

tarkoflen

Storms-Mor skriver:

Hvor mange har fået HPV-vaccination ? kan i fortælle lidt om hvordan det kommer til at forgå? og om det gør ondt?

Jeg har fået den, men for efterhånden en del år siden, fordi jeg var med i nogle af de første forsøg...

Det gør ikke ondt, det synes jeg i hvert fald ikke men man har det jo forskelligt med at blive stukket...

Anmeld

6. november 2012

TaAsJu

Arg håber altså ikke 3 stik er værst!! Jeg er også igang og mangler kun det sidste.. Det første var som og få en lammer syntes jeg og kunne ikke bruge armene i to dage.. Nr to fik jeg i torsdags.. Jeg har en hele kugle også er min arm stadig øm.. Men heller en øm arm i nogle dage end og kæmpe med kræft!!! 

Anmeld

6. november 2012

Tip!

Jeg har fået min første vaccine, og skal have nr 2 i næste uge. 

stikket gjorde nuller naller.. Av fanden da!! 

Jeg havde ingen bivirkning ved det, nogen kan godt få influenza lignede syge dagene efter. Håber min i næste uge går på sammé måde, da jeg skal på arbejde om eftermiddagen. 

Anmeld

6. november 2012

mpr

Hvor mange har fået HPV-vaccination ? kan i fortælle lidt om hvordan det kommer til at forgå? og om det gør ondt?

Har fået 2 stik og skal have det sidste sidst i februar

Første gang gjorde det pokkers ondt og blev meget syg dagen efter.

Andet stik gjorde lidt ondt og min arm er stadig lidt øm her på 6. dagen efter men blev ikke syg denne gang og kan bruge min arm kan bare ikke have folk røre ved stedet jeg blev stukket

Det er bare at sætte sig så spritter de lige af og så stikker de ind i den store overarms muskel det tager 10 sekunder, det spænder lidt i musklen og så er det ovre De siger dog at man skal tage den arm man bruger mindst i tilfælde af at man ikke rigtig kan bruge den pga. at musklen bliver påvirket af vaccinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.