HPV-vaccination ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

LRJ

Storms-Mor skriver:

så man skal ikke undersøges dernede først ?

nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Moar2011

B&J skriver:

hvorfor skulle det være for sent bare se at komme der ned og få den

jeg HADER OG ER BANGE!!! for nåle men jeg bider det i mig for vil heller stikkes 3 gange ind at få kræft

okey
ja har os bestemt mig for at jeg SKAL have den, så må jeg bide det i mig.. har mig selv, en søn og familie at jeg skal tænke på

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

Lone H. skriver:

nej

hihi tak for svar..

Anmeld

6. november 2012

B&J

Storms-Mor skriver:

okey
ja har os bestemt mig for at jeg SKAL have den, så må jeg bide det i mig.. har mig selv, en søn og familie at jeg skal tænke på

nemlig

Anmeld

6. november 2012

LRJ

Storms-Mor skriver:

hihi tak for svar..

så lidt

Anmeld

6. november 2012

Rikke, Liam & Linus

Jep, jeg har fået den første. Og skal op og have den anden i morgen. 

Det føles ligesom at få en stivkrampevaccination, hvis du har prøvet det. Det er ikke slemt. 

Anmeld

6. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det sidste stik er helt klart det værste. Fik vaccinen da den var gratis for min årgang for nogle år siden... 

AV! ;-) 

Anmeld

6. november 2012

HeidiØ

Storms-Mor skriver:

Hvor mange har fået HPV-vaccination ? kan i fortælle lidt om hvordan det kommer til at forgå? og om det gør ondt?

Jep, jeg fik nr 2 igår Skal ha den sidste til marts. Nu er jeg ikke bange for nåle, så jeg synes ikke det er så slemt.. og kan se du osse har født et barn, så det her er intet, hihi!

Ej, intet sammenligningsgrundlag. Self niver det.. men det er nu det værd, sku jeg mene

Føles som en stivkrampe, hvis du har fået det..

Anmeld

6. november 2012

Lusi

Er kun nået til 1. Stik og selve stikket kunne jeg stort set ikke mærke, men det gjorde ret ondt, da hun sprøjtede væsken ind.
To dage efter, fik jeg ondt i min arm, som om nogen havde slået mig, men gik hurtigt over igen

De tre stik er til at overleve
Tænk hvad man skal igennem, hvis man får kræft

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

HeidiØ skriver:

Jep, jeg fik nr 2 igår Skal ha den sidste til marts. Nu er jeg ikke bange for nåle, så jeg synes ikke det er så slemt.. og kan se du osse har født et barn, så det her er intet, hihi!

Ej, intet sammenligningsgrundlag. Self niver det.. men det er nu det værd, sku jeg mene

Føles som en stivkrampe, hvis du har fået det..

det har jeg og fødte os for tidligt så sku os ha en for lunge modner + jeg er RS- negativ så der har jeg os fået en

så det burde være en nem sag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.