HPV-vaccination ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. november 2012

Moar2011

Hvor mange har fået HPV-vaccination ? kan i fortælle lidt om hvordan det kommer til at forgå? og om det gør ondt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

LRJ

Storms-Mor skriver:

Hvor mange har fået HPV-vaccination ? kan i fortælle lidt om hvordan det kommer til at forgå? og om det gør ondt?

Jeg mangler den sidste stik, som jeg skal have til januar
Men du skal bare stikkes i armen 3 gange, mellem 1. og 2. stik må der gå 2 måneder og mellem 2. og 3. siger de 4 måneder, men hvis man f.eks skulle blive gravid kan 3. stik vente helt op til et år det var hva jeg fik af vide af min læge
og første gang gjorde det ikke ondt overhovedet, skulle bare vente i venterummet i 20 min for at se om jeg fik en reaktion på den, og anden gang kunne jeg ikke bruge armen i 2 dage, det gjorde meget ondt bagefter - men det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan ens krop reagere

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

Lone H. skriver:

Jeg mangler den sidste stik, som jeg skal have til januar
Men du skal bare stikkes i armen 3 gange, mellem 1. og 2. stik må der gå 2 måneder og mellem 2. og 3. siger de 4 måneder, men hvis man f.eks skulle blive gravid kan 3. stik vente helt op til et år det var hva jeg fik af vide af min læge
og første gang gjorde det ikke ondt overhovedet, skulle bare vente i venterummet i 20 min for at se om jeg fik en reaktion på den, og anden gang kunne jeg ikke bruge armen i 2 dage, det gjorde meget ondt bagefter - men det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan ens krop reagere

men man ved jo at man gøre noget godt - og kan se du overlevet hihi

Anmeld

6. november 2012

B&J

jeg har fået 2 stik mangler det sidste her i feb.

det første stik gjorde ondt som et bi stik

og 2 dage efter fik jeg ondt der hvor de havdet stukket som en havde slået der

her anden gang da hun stak var det også lige som et bi stik og samme aften gjorde det ondt som en havde slået der men 2 dage efter er det væk  så ikke rigitgt nogle reaktion her

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

B&J skriver:

jeg har fået 2 stik mangler det sidste her i feb.

det første stik gjorde ondt som et bi stik

og 2 dage efter fik jeg ondt der hvor de havdet stukket som en havde slået der

her anden gang da hun stak var det også lige som et bi stik og samme aften gjorde det ondt som en havde slået der men 2 dage efter er det væk  så ikke rigitgt nogle reaktion her

men tænker - kan det være forsent man får den? eller bliver man undersøgt for at se at man ikke har noget .

Anmeld

6. november 2012

LRJ

Storms-Mor skriver:

men man ved jo at man gøre noget godt - og kan se du overlevet hihi

Ja har overlevet men har heller ikke noget imod at blive stukket

Anmeld

6. november 2012

LRJ

Storms-Mor skriver:

men tænker - kan det være forsent man får den? eller bliver man undersøgt for at se at man ikke har noget .

Nu har jeg haft celleforandring siden jeg var 20, og du må stadig få den selvom det, det er jo en forbyggelse mod livmoderhalskræft, og hvis du har det, ville du kunne mærke det

Anmeld

6. november 2012

B&J

Storms-Mor skriver:

hvorfor skulle det være for sent bare se at komme der ned og få den

jeg HADER OG ER BANGE!!! for nåle men jeg bider det i mig for vil heller stikkes 3 gange ind at få kræft

Anmeld

6. november 2012

mor2011_

jeg skal ha nr to i næste uge og gjorde slet ikke iondt..

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

Lone H. skriver:

Nu har jeg haft celleforandring siden jeg var 20, og du må stadig få den selvom det, det er jo en forbyggelse mod livmoderhalskræft, og hvis du har det, ville du kunne mærke det

så man skal ikke undersøges dernede først ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.