hvornår må???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Kay

christina92 skriver:

På vores Chicco står der ved 4 måneder  

super tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Frøken J.

Kay skriver:

har ik overvejet mai-thai nej... men har en ring slynge som hun hader hun skriger lige så snart hun kommer i den... også selv om jeg har fået forhandler til at sætte den... tror hun føler sig for "svævende" at der ik er noget der holder fast om hende... sådan har hun det også med badekar hvis der ik er en "badestol"

Men en Mei Tei er jo også noget helt andet end en slynge - Der sidder hun ligesom i en Baby Björn, bortset fra hendes ben og krop bliver støttet bedre, det samme gør du selv Nå men det er også lige meget, du blev bare et offer for min anti-Baby Björn propaganda

Anmeld

6. november 2012

Kay

Frøken J. skriver:

Men en Mei Tei er jo også noget helt andet end en slynge - Der sidder hun ligesom i en Baby Björn, bortset fra hendes ben og krop bliver støttet bedre, det samme gør du selv Nå men det er også lige meget, du blev bare et offer for min anti-Baby Björn propaganda

tja... kigger nærmere på det

Anmeld

6. november 2012

modesty

Kay skriver:

jamen når hun sidder ind ad kan hun jo netop slet ikke se ud overhoved...

det er nu heller ik fordi jeg ville vende hende ud nu... men min mand spurgte mig hvornår hun kunne vendes ud og jeg aner det ikke... men det er jo rigtig nok at hvis hun vender ud kan hun ikke selv sige fra...

Nu ved jeg ikke hvor meget kontrol hun har over hovedet, men hvis hun selv kan holde det og dreje det, kan hun jo dreje det til siderne og se ud. Det kunne vores dreng i hvert fald i vores sele (manduca).

Anmeld

6. november 2012

sne190810

Hehe, det kriblede også i mine fingre for at skrive noget lignende omkring brugen af Baby-Björn. Men kunne ikke helt formulere det i mit hoved, uden der ville være chancer for at det måske kom til at lyde for offensivt.

But you did it! Mange tak

Anmeld

6. november 2012

tarkoflen

Af hvad jeg har været ved at læse op på, så er det klart bedst at de stort set kun sidder ind mod en selv, så de kan putte sig, hvis verden bliver for stor, det er rigtig mange indtryk for sådan et lille hoved

Jeg læste denne kronik, og synes der er en del god Info i den, men man skal jo også tage alt med et gran salt

http://www.b.dk/kronikker/stress-i-baereselen

Men hvorom alting er, så tror jeg, at jeg vil forsøge at holde barnet ind til mig selv det meste af tiden eller i hvert fald skifte frem og tilbage...

Jeg ved ikke om der er andre der har skrevet det samme som mig, men nu har du i hvert fald min holdning til emnet

Anmeld

6. november 2012

Masig

Kay skriver:

sådan er Elna også... hun gidder ikke glo på os når hun kan kigge på verden... hvis vi sidder hjemme i sofaen vil hun gerne... men når vi er ude hvor hun kan kigge på spændende ting så liver hun sur hvis vi putter hende i bære selen...

Ja det er svært at finde en balance for de vil ikke kigge ind mod os, men de må heller ikke stimuleres for meget ved at kigge udad...

Anmeld

6. november 2012

Masig

Kay skriver:

vi bruger den ik rigtig her hjemme hun er nemlig rigtig god til at ligge selv og lege... men måske det bliver aktuelt ved næste tigerspring

Uh heldige jer, Fabian vil slet ikke ligge selv overhovedet....

Anmeld

6. november 2012

LotusCPH

Det er bare når de kan holde hovedet oppe - det er det samme i barnevognen med at sidde op - seb sidder delvist op i min jogger og det funker fint  

Anmeld

6. november 2012

Kay

modesty skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget kontrol hun har over hovedet, men hvis hun selv kan holde det og dreje det, kan hun jo dreje det til siderne og se ud. Det kunne vores dreng i hvert fald i vores sele (manduca).

det kan hun og hun sidder også selv hvis vi holder hende på hofterne hun har rigtig fin hoved kontrold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.