MorDk skriver:
Ja man skal passe på med overstimuleringen. Verden er SÅ stor og de kan slet slet ik følge med. Jeg vente først vores dreng udaf da han var omkring 5 måneder. (hjemme når vi gik rundt og vaskede op mm) Aldrig ude da der sker for meget.
Min datter er 6 uger og hun har siddet i den MED meget støtte fra min ene arm... men det var mest for at få en til ro når hun var ked (havde ingen slynge eller strækvikle... så bruge selen.
Vi købte en brugt sele for noget tid siden og han vil bare SLET IKKE sidde indadvendt i den... Men prøvede så at sætte ham udadvendt og det ville han så gerne.. Synes bare ikke han sidder så godt så ville gerne have en anden der støtter ham mere ved numsen...
Men han vil generelt slet ikke bæres indadvendt, heller ikke når vi bare bærer ham alm uden sele... Han skal bare følge med i det hele... Men det er kun herhjemme jeg sætter ham sådan, hvis jeg skulle have ham med ud og handle fx ville jeg sætte ham indadvendt eller vente til han alligevel skulle sove og så lægge ham i barnevognen istedet...
Anmeld