Er lidt ked....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Hvor er det dejligt at man ikke er alene

Han er også ok finmotorisk. Kan ligge længe og undersøge og pille ved sit legetøj og er meget observerede. 

Nogle gange bliver han frustreret over at det ikke lykkes men tror også at der handler om at han slet ikke har tålmodighed til at lære tingene. Han keder sig hurtigt, så han er ikke den baby der ligger og leger ret længe før brokkeriet begynder, og så er det jo svært at lære tingene.

Det er også det at sp nu er obs på det, så bliver jeg ekstra nervøs for om han er ok. Hun snakkede med en børnefys om han skulle tilses, men fyssen mente at vi skulle se tiden an og vente til han begynder i vuggestue. Så skal de holde øje med ham der.

hmm så er det nok ik helt det samme som her men ligesom, at alle voksne er forskellige så er børn det også og især idag med internettet hvor man virkelig kan måle og sammenligne med hinanden så tror jeg alle sidder og tænker at deres barn er "forkert" på en eller anden måde - og det er bare så ærgerligt, for det er ofte det "forkerte" der gør os helt særlige og skønne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Sofia

Min søn kom aldrig til at kravle eller krybe. Han startede i vuggestue da han var 8.5 mdr men det kom aldrig. Da han var halvandet gik han. Han er 20 mdr nu og kan stadig ikke kravle. Så du er ikke den eneste, men jeg spekulerer ikke over det

Anmeld

5. november 2012

twinboys

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Han er født til tiden.

Jeg får ekstra besøg af sp imorgen, hun ville komme med nogle fif til hvordan jeg kan hjælpe ham med sidderiet/balancen. Jeg ser hvad hun har at sige.

Mange tak for dit tilbud. Ser lige hvad hun siger imorgen og så kan det være at jeg skriver en pb til dig 

Anmeld

5. november 2012

Pallemor

Anonym skriver:

Min søn har altid været lidt langsom grovmotorisk. Han er 9 mdr og har først for ca en uge siden lært at krybe. Han sidder ikke stabilt når jeg sætter ham på gulvet, altså han kan godt sidde og lege lidt men ligepludselig tilter han og så ligger han på ryggen på gulvet. Min sp siger at jeg skal kunne sætte ham på gulvet og så må han ikke tilte. Han kan ikke sætte sig op selv, prøver men det lykkes ikke.

Han kan sagtens vende rundt på mave og ryg og som sagt krybe, men jeg føler virkelig at han er langt bagefter de andre babyer på hans alder. Han starter i vuggestue om under 14 dage og jeg er så bange for at han skal blive utryg over de andre børn som kravler rundt om ham og bare er meget mere mobile. 

Synes at jeg prøver alt for at styrke motorikken gynge, svømmehal, ligger ham altid fra mig på maven osv...

Vil så gerne høre fra andre som er eller har været i samme eller lign situation.

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe min lille skat? 

Altså min datter kravlede da hun var 11 mdr og gik da hun var 15.5 mdr og det kom alt efter hun startede i DP. Så han skal nok komme efter det

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Min søn kom aldrig til at kravle eller krybe. Han startede i vuggestue da han var 8.5 mdr men det kom aldrig. Da han var halvandet gik han. Han er 20 mdr nu og kan stadig ikke kravle. Så du er ikke den eneste, men jeg spekulerer ikke over det

Ja der er jo nogle der aldrig kravler. Det virker lidt ligesom om at han lidt har mistet interessen efter han er begyndt at krybe. Han kommer ikke ligeså meget op på alle fire som før. Måske et dumt spørgsmål men hvordan lærte han så at komme op og sidde selv? Det kan min søn nemlig ikke og jeg tænker at det kræver jo også at han kommer op på alle fire??

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Pallemor skriver:

Altså min datter kravlede da hun var 11 mdr og gik da hun var 15.5 mdr og det kom alt efter hun startede i DP. Så han skal nok komme efter det

Tak for dit svar. Krydser fingre for at det samme sker her 

Anmeld

6. november 2012

Sofia

Anonym skriver:

Ja der er jo nogle der aldrig kravler. Det virker lidt ligesom om at han lidt har mistet interessen efter han er begyndt at krybe. Han kommer ikke ligeså meget op på alle fire som før. Måske et dumt spørgsmål men hvordan lærte han så at komme op og sidde selv? Det kan min søn nemlig ikke og jeg tænker at det kræver jo også at han kommer op på alle fire??

Hmm det har jeg faktisk ikke tænkt over. Altså det kom bare. Så det kommer helt sikkert også lige pludselig hos jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.