Hjælp 40 års fødselsdag .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Lady Marion <3

Sildefisk skriver:

Bare rolig vi kender vist ikke hinanden og jeg bor ikke længere i nordsjælland men længere sydpå

Ha ha okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

tarkoflen

Jeg ville tænke, at det var ret træls, hvis jeg ikke var gæst i jeres selskab! Men et eller andet sted, så er det jo stedet skyld og ikke jeres, at de skruer prisen op på den måde! Synes godt nok det er meget, at l skal betale dobbelt for det!

Jeg ved ikke om jeg ville tænke yderligere over det, hvis jeg var jeres gæster, men det er klart, at når der er børn med, må man jo være mere OBS når der er andre gæster også

Rigtig god fødselsdag

Anmeld

26. november 2012

Lady Marion <3

tarkoflen skriver:

Jeg ville tænke, at det var ret træls, hvis jeg ikke var gæst i jeres selskab! Men et eller andet sted, så er det jo stedet skyld og ikke jeres, at de skruer prisen op på den måde! Synes godt nok det er meget, at l skal betale dobbelt for det!

Jeg ved ikke om jeg ville tænke yderligere over det, hvis jeg var jeres gæster, men det er klart, at når der er børn med, må man jo være mere OBS når der er andre gæster også

Rigtig god fødselsdag

Tak   Jeg valgte det fra for et sted hvor der kun var mine gæster ,, det ville virke underligt syntes jeg ..

Anmeld

26. november 2012

tarkoflen

Lady Marion <3 skriver:

Tak   Jeg valgte det fra for et sted hvor der kun var mine gæster ,, det ville virke underligt syntes jeg ..

Hi hi så langt læste jeg ikke!

Det er bare også anderledes, når man har lokalerne for sig selv

Anmeld

26. november 2012

Lady Marion <3

tarkoflen skriver:

Hi hi så langt læste jeg ikke!

Det er bare også anderledes, når man har lokalerne for sig selv

Præcis og man skal ikke være nervøs over at børnene løber rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.