Hjælp 40 års fødselsdag .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Lady Marion <3

Jeg bliver 40 og vil invitere 26 mennesker på brunch ude . på vores dejlige slot i Hillerød tilbyder de lækker brunch til 149 kr pr person spis og drik hvad i kan , der får vi et bord i resturanten hvor der også er andre gæster . Skal vi have eget lokale og egen brunch buffet koster det 298 pr person  det satme noget af en prisforskel .. Hvad siger i , kan man invitere alle gæsterne på brunch i den åbne resturant dog ved et stort reseveret bord eller er det for underligt ???   Help

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Mettefpigen

Jaa sagtens :-) det har jeg da været både ved fødselsdag og barnedåb..... Det er da noget i bestemmer :-)

Anmeld

5. november 2012

Nessie

Det kan I da sagtens.

Det optimale ville selvfølgelig være at have et lokale for sig slev, men det bliver jo ret dyrt så.

Så ja, jeg ville nok gøre det. I kan jo tage ned og kigge på restaurenten, og se om det vil blive for voldsomt med andre mennesker, men umiddelbart vil jeg da sige at det kan I godt

Anmeld

5. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det ka i da, og hvor lyder det hyggeligt! Vh stine

Anmeld

5. november 2012

Lady Marion <3

Er frygteligt i tvivl  også fordi nogen har børn med

Anmeld

5. november 2012

Mumto3

Det kan du sagtens gøre!!! Det har vi været til flere gange, både som barnedåb og fødselsdag.

Anmeld

5. november 2012

Lady Marion <3

Får folk mon snakket , virker det intimt nok tænker jeg

Anmeld

5. november 2012

Mettefpigen

Lady Marion <3 skriver:

hvorfotFår folk mon snakket , virker det intimt nok tænker jeg

Hvorfor er du i tvivl pågrund af børn??... Man tager da også børn med på restaurant.... Folk snakker fint sammen :-)

Anmeld

5. november 2012

Moma

Lady Marion <3 skriver:

Jeg bliver 40 og vil invitere 26 mennesker på brunch ude . på vores dejlige slot i Hillerød tilbyder de lækker brunch til 149 kr pr person spis og drik hvad i kan , der får vi et bord i resturanten hvor der også er andre gæster . Skal vi have eget lokale og egen brunch buffet koster det 298 pr person  det satme noget af en prisforskel .. Hvad siger i , kan man invitere alle gæsterne på brunch i den åbne resturant dog ved et stort reseveret bord eller er det for underligt ???   Help

Ja det kan du sagtens

Anmeld

5. november 2012

Lady Marion <3

Mettefpigen skriver:

Hvorfor er du i tvivl pågrund af børn??... Man tager da også børn med på restaurant.... Folk snakker fint sammen :-)

Ja tænker gæsterne føler de skal være mere obs på deres børn når der er andre gæster , de små kan heller ikke bare løbe rundt når de er færdige med at spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.