Hjælp 40 års fødselsdag .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Troldemommi

Hej

Den 3 December bliver min mand 30, vi har også indviteret til Brunch i en restaurant hvor der også er andre gæster, de kommer så hjem til os bagefter og får kaffe

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Sildefisk

sagtens er det på leonora

Anmeld

25. november 2012

Lady Marion <3

Sildefisk skriver:

sagtens er det på leonora

Ja det var så , men ville ikke så har nu booked et selskabslokale med brunch i frb. hallen   Er du fra Hillerød ?

Anmeld

25. november 2012

Sildefisk

Lady Marion <3 skriver:

Ja det var så , men ville ikke så har nu booked et selskabslokale med brunch i frb. hallen   Er du fra Hillerød ?

ja er født og opvokset der, kender ejeren af stedet

Anmeld

25. november 2012

Philla

Lady Marion <3 skriver:

Jeg bliver 40 og vil invitere 26 mennesker på brunch ude . på vores dejlige slot i Hillerød tilbyder de lækker brunch til 149 kr pr person spis og drik hvad i kan , der får vi et bord i resturanten hvor der også er andre gæster . Skal vi have eget lokale og egen brunch buffet koster det 298 pr person  det satme noget af en prisforskel .. Hvad siger i , kan man invitere alle gæsterne på brunch i den åbne resturant dog ved et stort reseveret bord eller er det for underligt ???   Help

Tillykke med de 40  

Selvfølgelig kan du invitere på cafe. Jeg har dog hørt om én, der gjorde det samme, og hvor den aftale hun havde lavet med cafeen ikke helt holdt stik. Det var noget med, at de ikke fik eget tag selv bord som lovet og der var ikke reserveret de aftalte pladser. Så alt det ville jeg nok lige sikre mig 

Anmeld

25. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan godt forstå, at du har bestilt et sted, hvor I kan få jeres eget lokale. Jeg synes, at når det kun er voksne kan man sagtens sidde på cafe, men når der er børn med, så er det rarest for alle parter, at det er et sted man kan "slippe dem løs" uden, at skulle genere andre gæster.

Anmeld

25. november 2012

Lady Marion <3

Sildefisk skriver:

ja er født og opvokset der, kender ejeren af stedet

Hmmmmm miss secret  kender jeg dig ?????  Grin ,,,, ej nu får jeg paranoia ,,,  

Anmeld

25. november 2012

Lady Marion <3

Philla skriver:

Tillykke med de 40  

Selvfølgelig kan du invitere på cafe. Jeg har dog hørt om én, der gjorde det samme, og hvor den aftale hun havde lavet med cafeen ikke helt holdt stik. Det var noget med, at de ikke fik eget tag selv bord som lovet og der var ikke reserveret de aftalte pladser. Så alt det ville jeg nok lige sikre mig 

Tak  Jeg har nu booket et privat selskabslokale da det viste sig vi skulle sidde ved flere forskellige borde , det syntes jeg ikke der var meget hygge ved ..

Anmeld

25. november 2012

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan godt forstå, at du har bestilt et sted, hvor I kan få jeres eget lokale. Jeg synes, at når det kun er voksne kan man sagtens sidde på cafe, men når der er børn med, så er det rarest for alle parter, at det er et sted man kan "slippe dem løs" uden, at skulle genere andre gæster.

Det ville blive alt for meget kaos   specielt når man har så mange børn med ..

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

Lady Marion <3 skriver:

Hmmmmm miss secret  kender jeg dig ?????  Grin ,,,, ej nu får jeg paranoia ,,,  

Bare rolig vi kender vist ikke hinanden og jeg bor ikke længere i nordsjælland men længere sydpå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.