Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AFLASTNING!!!!!!!
Ellers kører du i sænk, og det er hverken du eller dine børn tjent med.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja men det er rigtigt.. og selvom man nu har været det hele igennem en gang synes jeg på ingen måde det har været nemmere her 2 gang ..
Ja men det er rigtigt.. og selvom man nu har været det hele igennem en gang synes jeg på ingen måde det har været nemmere her 2 gang ..
Anonym skriver: Hej .. ja jeg har gjort mig rigtig mange tanker .. Min ældste var grunden han havde noget i klemme i bækkenet og det blev løst via en kiopraktor og det ville jeg bestemt gøre igen hvis det er . MEn synes os at baby lige skulle være minimum 14 dage inden .. Men tingene har ændre sig meget de sidste dage og baby græder faktisk kun når den er sulten .. Jeg tror grunden har været til baby har grædt har været fordi der ikke var ordentlig gang i min mælk . Det virker der til at være kommet nu .. og det har givet en meget roligere baby .. jeg prøvede at give mme i starten for at se om det hjalp det gjorder det til dels . Men i så fik baby ondt i maven . Men jeg tror der er styr på det nu .. Og tusind tak for svar .
Hej .. ja jeg har gjort mig rigtig mange tanker .. Min ældste var grunden han havde noget i klemme i bækkenet og det blev løst via en kiopraktor og det ville jeg bestemt gøre igen hvis det er . MEn synes os at baby lige skulle være minimum 14 dage inden .. Men tingene har ændre sig meget de sidste dage og baby græder faktisk kun når den er sulten .. Jeg tror grunden har været til baby har grædt har været fordi der ikke var ordentlig gang i min mælk . Det virker der til at være kommet nu .. og det har givet en meget roligere baby .. jeg prøvede at give mme i starten for at se om det hjalp det gjorder det til dels . Men i så fik baby ondt i maven . Men jeg tror der er styr på det nu .. Og tusind tak for svar .
Åhhrrr..det lyder da godt Rigtig held og lykke med det hele.
Anonym skriver: Jeg har født en lille en for 5 dage siden . Og puha , hvorfor skal jeg være så uheldig at få to som græder fra dag et af .. det er så hårdt .. JEG fik en dreng for godt 2 år siden Og han skreg bare hver eneste dag 24 timer i døgnet siden fødslen .. Nu har jeg fået en mere og der er det dog ikke 24 timer i døgnet men baby græder rigtig meget og jeg er så ødelagt og ked af det . Aner ikke hvad jeg skal gøre .. hele graviditeten har været forfærdelig nu er baby endelig født og hele mareridtdt startet .. jeg græder rigtig meget har slet ikke lyst til at være alene . Min store dreng gider mig ikke rigtig mere . Mit overskud er væk .. Hvad pokker kan jeg gøre ?? Jeg søger virkelig råd . JEg ønsker bare en glad baby .. jeg har stort set ikke sovet om natten siden fødslen da baby skriger om natten ..
Jeg har født en lille en for 5 dage siden . Og puha , hvorfor skal jeg være så uheldig at få to som græder fra dag et af .. det er så hårdt .. JEG fik en dreng for godt 2 år siden Og han skreg bare hver eneste dag 24 timer i døgnet siden fødslen .. Nu har jeg fået en mere og der er det dog ikke 24 timer i døgnet men baby græder rigtig meget og jeg er så ødelagt og ked af det . Aner ikke hvad jeg skal gøre .. hele graviditeten har været forfærdelig nu er baby endelig født og hele mareridtdt startet .. jeg græder rigtig meget har slet ikke lyst til at være alene . Min store dreng gider mig ikke rigtig mere . Mit overskud er væk .. Hvad pokker kan jeg gøre ?? Jeg søger virkelig råd . JEg ønsker bare en glad baby .. jeg har stort set ikke sovet om natten siden fødslen da baby skriger om natten ..
Jeg tænker om der kan være en grund til baby skriger? Ondt i nakke eller mave? Måske kan baby ik tåle mælk eller hvis du ammer kan det være noget du spiser som giver bebs problemer..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128