årh hvor er det hårdt .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har født en lille en for 5 dage siden . Og puha , hvorfor skal jeg være så uheldig at få to som græder fra dag et af .. det er så hårdt ..

JEG fik en dreng for godt 2 år siden Og han skreg bare hver eneste dag 24 timer i døgnet siden fødslen ..

Nu har jeg fået en mere og der er det dog ikke 24 timer i døgnet men baby græder rigtig meget og jeg er så ødelagt og ked af det . Aner ikke hvad jeg skal gøre .. hele graviditeten har været forfærdelig nu er baby endelig født og hele mareridtdt startet .. jeg græder rigtig meget har slet ikke lyst til at være alene . Min store dreng gider mig ikke rigtig mere . Mit overskud er væk ..

Hvad pokker kan jeg gøre ?? Jeg søger virkelig råd . JEg ønsker bare en glad baby .. jeg har stort set ikke sovet om natten siden fødslen da baby skriger om natten ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

malenemusen

Har du ikke evt en mand eller noget familie der kan aflaste dig lidt så du kan få sovet lidt?

KÆMPE FORSTÅENDE KNUS HERFRA

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

malenemusen skriver:

JJoHar du ikke evt en mand eller noget familie der kan aflaste dig lidt så du kan få sovet lidt?

KÆMPE FORSTÅENDE KNUS HERFRA

Jo Jo jeg har skam en kæreste som er rigtig sød til at hjælpe . Men vi har os den store og han kræver os en del . Han er dog i dp om dagen ..

Anmeld

5. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Jo Jo jeg har skam en kæreste som er rigtig sød til at hjælpe . Men vi har os den store og han kræver os en del . Han er dog i dp om dagen ..

Nurhh jeg ville elske en nyfødt baby  Er sikker på at du også gør. Men prøv og blive aflastet lidt, har du ikke en god veninde der kan tage over et par timer ? 

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

LJEJEg

Nurhh jeg ville elske en nyfødt baby  Er sikker på at du også gør. Men prøv og blive aflastet lidt, har du ikke en god veninde der kan tage over et par timer ? 

Jeg elsker skam os baby . Sådan skal det slet slet ikke forståes. Jeg synes bare alle har dejlig nemme babyer som spiser skider og sover .. sådan en baby har jeg bare ikke prøve .. men ved det nok skal blive bedre . Det er bare hårdt lige nu .. nej har desværre hverken veninder eller familie i nærheden .. så der er kun os selv og jeg ved vi nok skal klare den .. vi har selv valgt at få børn .
Jeg havde bare brug for at tude lidt her inde ..

Anmeld

5. november 2012

Mettefpigen

Få noget aflastning..... For hvis du blir ved så ødelægger du dig selv helt også kan du ende med en depression.......

Anmeld

5. november 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Jeg elsker skam os baby . Sådan skal det slet slet ikke forståes. Jeg synes bare alle har dejlig nemme babyer som spiser skider og sover .. sådan en baby har jeg bare ikke prøve .. men ved det nok skal blive bedre . Det er bare hårdt lige nu .. nej har desværre hverken veninder eller familie i nærheden .. så der er kun os selv og jeg ved vi nok skal klare den .. vi har selv valgt at få børn .
Jeg havde bare brug for at tude lidt her inde ..

Hahaha... Sådan en baby havde jeg sku ikk.... De første 6 måneder sov han max 6 timer i døgnet, havde problemer med maven så sked ca hver 3 dag.......

Anmeld

5. november 2012

klmf

Det er en stor fed løgn, at babyer sover 14-16 timer i døgnet I hvert fald den der var her i huset gjorde det IKKE og det er bare så hårdt med sådan en skrigeballon

Farmanden må på banen om natten også, du SKAL have søvn. Så må I dele natten op eller noget. Har han ikke barsel??

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

PPRæPRæciPRæcissåråsåda

Hahaha... Sådan en baby havde jeg sku ikk.... De første 6 måneder sov han max 6 timer i døgnet, havde problemer med maven så sked ca hver 3 dag.......

Præcis sådan en baby havde jeg os første gang . Jeg håbede bare det forhåbentlig havde været anderledes den her gang . Men nej åbenbart ikke ..

Men jeg ved vi nok skal klare den alligevel ..

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Det er en stor fed løgn, at babyer sover 14-16 timer i døgnet I hvert fald den der var her i huset gjorde det IKKE og det er bare så hårdt med sådan en skrigeballon

Farmanden må på banen om natten også, du SKAL have søvn. Så må I dele natten op eller noget. Har han ikke barsel??

Jo far har skam barsel nu og han hjælper os der er slet ikke noget der ..
MEn ja det er undskyld Fucking hårdt med en som skriger og skriger det gør så ondt inden i en ..

Har selv været turen igennem med den første så jeg kender jo til det . Jeg havde nok bare håbet det var anderledes den her gang ..

Men det skal nok blive bedre Det ved jeg ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.