Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malenemusen skriver: JJoHar du ikke evt en mand eller noget familie der kan aflaste dig lidt så du kan få sovet lidt? KÆMPE FORSTÅENDE KNUS HERFRA
JJoHar du ikke evt en mand eller noget familie der kan aflaste dig lidt så du kan få sovet lidt? KÆMPE FORSTÅENDE KNUS HERFRA
Anonym skriver: Jo Jo jeg har skam en kæreste som er rigtig sød til at hjælpe . Men vi har os den store og han kræver os en del . Han er dog i dp om dagen ..
Jo Jo jeg har skam en kæreste som er rigtig sød til at hjælpe . Men vi har os den store og han kræver os en del . Han er dog i dp om dagen ..
Nurhh jeg ville elske en nyfødt baby Er sikker på at du også gør. Men prøv og blive aflastet lidt, har du ikke en god veninde der kan tage over et par timer ?
Aisha skriver: LJEJEg Nurhh jeg ville elske en nyfødt baby Er sikker på at du også gør. Men prøv og blive aflastet lidt, har du ikke en god veninde der kan tage over et par timer ?
LJEJEg
Anonym skriver: Jeg elsker skam os baby . Sådan skal det slet slet ikke forståes. Jeg synes bare alle har dejlig nemme babyer som spiser skider og sover .. sådan en baby har jeg bare ikke prøve .. men ved det nok skal blive bedre . Det er bare hårdt lige nu .. nej har desværre hverken veninder eller familie i nærheden .. så der er kun os selv og jeg ved vi nok skal klare den .. vi har selv valgt at få børn . Jeg havde bare brug for at tude lidt her inde ..
Jeg elsker skam os baby . Sådan skal det slet slet ikke forståes. Jeg synes bare alle har dejlig nemme babyer som spiser skider og sover .. sådan en baby har jeg bare ikke prøve .. men ved det nok skal blive bedre . Det er bare hårdt lige nu .. nej har desværre hverken veninder eller familie i nærheden .. så der er kun os selv og jeg ved vi nok skal klare den .. vi har selv valgt at få børn . Jeg havde bare brug for at tude lidt her inde ..
Det er en stor fed løgn, at babyer sover 14-16 timer i døgnet I hvert fald den der var her i huset gjorde det IKKE og det er bare så hårdt med sådan en skrigeballon
Farmanden må på banen om natten også, du SKAL have søvn. Så må I dele natten op eller noget. Har han ikke barsel??
Mettefpigen skriver: PPRæPRæciPRæcissåråsådaHahaha... Sådan en baby havde jeg sku ikk.... De første 6 måneder sov han max 6 timer i døgnet, havde problemer med maven så sked ca hver 3 dag.......
PPRæPRæciPRæcissåråsådaHahaha... Sådan en baby havde jeg sku ikk.... De første 6 måneder sov han max 6 timer i døgnet, havde problemer med maven så sked ca hver 3 dag.......
lotchen skriver: Det er en stor fed løgn, at babyer sover 14-16 timer i døgnet I hvert fald den der var her i huset gjorde det IKKE og det er bare så hårdt med sådan en skrigeballon Farmanden må på banen om natten også, du SKAL have søvn. Så må I dele natten op eller noget. Har han ikke barsel??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128