årh hvor er det hårdt .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Nessie

Din stakkel.

Det er hårdt at komme igennem, men du ved jo heldigvis at det bliver bedre på et tidspunkt

I må aflaste hinanden så meget som muligt, så I hver især kan få lidt søvn.

Og ja, man kan godt blive lidt jaloux på alle dem der går rundt og fortæller at deres børn bare er så nemme, og sover 14 timer i døgnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Din stakkel.

Det er hårdt at komme igennem, men du ved jo heldigvis at det bliver bedre på et tidspunkt

I må aflaste hinanden så meget som muligt, så I hver især kan få lidt søvn.

Og ja, man kan godt blive lidt jaloux på alle dem der går rundt og fortæller at deres børn bare er så nemme, og sover 14 timer i døgnet

Årh tusind tak ... hvor er du sød ..

Det går heldigvis meget bedre nu . Virkelig dejligt .. håber det vare ved sådan her ..

Men ja det er drøn hårdt og man misunder sku dem hvis børn bare sover ..

Anmeld

9. november 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Jeg har født en lille en for 5 dage siden . Og puha , hvorfor skal jeg være så uheldig at få to som græder fra dag et af .. det er så hårdt ..

JEG fik en dreng for godt 2 år siden Og han skreg bare hver eneste dag 24 timer i døgnet siden fødslen ..

Nu har jeg fået en mere og der er det dog ikke 24 timer i døgnet men baby græder rigtig meget og jeg er så ødelagt og ked af det . Aner ikke hvad jeg skal gøre .. hele graviditeten har været forfærdelig nu er baby endelig født og hele mareridtdt startet .. jeg græder rigtig meget har slet ikke lyst til at være alene . Min store dreng gider mig ikke rigtig mere . Mit overskud er væk ..

Hvad pokker kan jeg gøre ?? Jeg søger virkelig råd . JEg ønsker bare en glad baby .. jeg har stort set ikke sovet om natten siden fødslen da baby skriger om natten ..

ihh hvor må det være hårdt - Storm var heller ikke den nemmeste baby, gik så til zoneterapi med ham og fandt så ud af at han havde noget tarm problemer efter fødselsen.. og 3gang gik det væk og han blev GLAD igen

måske er der nogen af os der kan hjælpe dig med aflastning..

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

ihh hvor må det være hårdt - Storm var heller ikke den nemmeste baby, gik så til zoneterapi med ham og fandt så ud af at han havde noget tarm problemer efter fødselsen.. og 3gang gik det væk og han blev GLAD igen

måske er der nogen af os der kan hjælpe dig med aflastning..

Årh sikke en sød tanke ..

Heldigvis virker det til der er ved at komme mere ro på . Min baby er begyndt at sove om natten og ikke græde om aftenen mere . JEg håber det vare ved ..
Ellers vil jeg os kontakte en zoneterapi for at få baby kigget igennem ..

Anmeld

9. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Årh tusind tak ... hvor er du sød ..

Det går heldigvis meget bedre nu . Virkelig dejligt .. håber det vare ved sådan her ..

Men ja det er drøn hårdt og man misunder sku dem hvis børn bare sover ..

Har du tænkt over om der er noget som du gør forkert, siden begge dine børn har været/er så ulykkelige??
Jeg vil bestemt ikke kritisere dig...overhovedet ikke, men måske skulle du få en snak med PS'en eller en ældre "tante" i familien, som har haft "rigeligt" med børn, og er en gammel rotte ud i faget?
Selvom du er andengangsmor, så kan der jo godt være et trick eller to, man kan samle op.
Eller måske er der noget med deres krop, som har generet/generer dem, også den lille nye.
Noget må jo pine dem.

Alle disse tanker har du helt sikkert allerede gjort dig, det tvivler jeg ikke på, men måske en zoneterapeut kunne hjælpe eller en kiropraktor, specielt uddannet til babyer.
Små børn skal ikke græde på den måde og så meget, for så er der en grund.

Og piv du bare herinde. Jeg ville også være gået helt op i sømmene, hvis mine børn havde grædt sådan. Jeg havde nok i, at min den ældste havde 3 mdrs. kolik, og skreg fra halv 4 om eftermiddagen og til halv 2 om natten, hver dag i 3 mdr.
Så jeg ved helt sikkert, hvordan det må være for dig.
Og så får du et kæmpeknus

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2012

Moma

Anonym skriver:

Jeg har født en lille en for 5 dage siden . Og puha , hvorfor skal jeg være så uheldig at få to som græder fra dag et af .. det er så hårdt ..

JEG fik en dreng for godt 2 år siden Og han skreg bare hver eneste dag 24 timer i døgnet siden fødslen ..

Nu har jeg fået en mere og der er det dog ikke 24 timer i døgnet men baby græder rigtig meget og jeg er så ødelagt og ked af det . Aner ikke hvad jeg skal gøre .. hele graviditeten har været forfærdelig nu er baby endelig født og hele mareridtdt startet .. jeg græder rigtig meget har slet ikke lyst til at være alene . Min store dreng gider mig ikke rigtig mere . Mit overskud er væk ..

Hvad pokker kan jeg gøre ?? Jeg søger virkelig råd . JEg ønsker bare en glad baby .. jeg har stort set ikke sovet om natten siden fødslen da baby skriger om natten ..

Puh ha kæmpe krammer herfra. Vores nr. 2 græd også konstant fra dag 1 af, så ved hvordan det er.

Du har brug for at blive aflastet - har du ikke én, der kan komme og tage den lille lidt? Du har brug for at sove eller komme ud fra hjemmet - bare i små glimt, så du kan få overskud igen.

Kram

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Har du tænkt over om der er noget som du gør forkert, siden begge dine børn har været/er så ulykkelige??
Jeg vil bestemt ikke kritisere dig...overhovedet ikke, men måske skulle du få en snak med PS'en eller en ældre "tante" i familien, som har haft "rigeligt" med børn, og er en gammel rotte ud i faget?
Selvom du er andengangsmor, så kan der jo godt være et trick eller to, man kan samle op.
Eller måske er der noget med deres krop, som har generet/generer dem, også den lille nye.
Noget må jo pine dem.

Alle disse tanker har du helt sikkert allerede gjort dig, det tvivler jeg ikke på, men måske en zoneterapeut kunne hjælpe eller en kiropraktor, specielt uddannet til babyer.
Små børn skal ikke græde på den måde og så meget, for så er der en grund.

Og piv du bare herinde. Jeg ville også være gået helt op i sømmene, hvis mine børn havde grædt sådan. Jeg havde nok i, at min den ældste havde 3 mdrs. kolik, og skreg fra halv 4 om eftermiddagen og til halv 2 om natten, hver dag i 3 mdr.
Så jeg ved helt sikkert, hvordan det må være for dig.
Og så får du et kæmpeknus

Kærligst
Sussie

Hej .. ja jeg har gjort mig rigtig mange tanker ..
Min ældste var grunden han havde noget i klemme i bækkenet og det blev løst via en kiopraktor og det ville jeg bestemt gøre igen hvis det er . MEn synes os at baby lige skulle være minimum 14 dage inden ..

Men tingene har ændre sig meget de sidste dage og baby græder faktisk kun når den er sulten ..
Jeg tror grunden har været til baby har grædt har været fordi der ikke var ordentlig gang i min mælk . Det virker der til at være kommet nu .. og det har givet en meget roligere baby .. jeg prøvede at give mme i starten for at se om det hjalp det gjorder det til dels . Men i så fik baby ondt i maven . Men jeg tror der er styr på det nu ..
Og tusind tak for svar .

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Moma skriver:

Puh ha kæmpe krammer herfra. Vores nr. 2 græd også konstant fra dag 1 af, så ved hvordan det er.

Du har brug for at blive aflastet - har du ikke én, der kan komme og tage den lille lidt? Du har brug for at sove eller komme ud fra hjemmet - bare i små glimt, så du kan få overskud igen.

Kram

Se evt mit svar til sussi ..

Men nej vi har desværre ingen familie i nærheden . Så vi er ret alene . MEN vi skal nok klare den .

Og tak for kram ..

Anmeld

9. november 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Årh sikke en sød tanke ..

Heldigvis virker det til der er ved at komme mere ro på . Min baby er begyndt at sove om natten og ikke græde om aftenen mere . JEg håber det vare ved ..
Ellers vil jeg os kontakte en zoneterapi for at få baby kigget igennem ..

ihh det lyder dejligt - husk også at baby kan mærke hvordan du har det ..
held og lykke

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

ihh det lyder dejligt - husk også at baby kan mærke hvordan du har det ..
held og lykke

Ja men det er rigtigt.. og selvom man nu har været det hele igennem en gang synes jeg på ingen måde det har været nemmere her 2 gang ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.