Arh vi har en del traditioner i vores familier/ familie!
Første søndag i advent bliver der pyntet op i hele huset, klippe, klistre. Rigtig hygeligt!
I løbet af dec, laver kærsten marcipan, og thea og mig hjælper til, så godt vi ka.
Ska min mor arbejde, holder vi juleaften hos hende i weekenden før jul. De år hun ik ska arbejde er vi sammen juleaften. Så holder vi også jul med kærestens far og kone i løbet af dec. Dem holder vi aldrig sammen med selve juleaften. Hvert 3 år holder vi med kærestens mor og mand.
Ødet betyder at nogle år, holder vi juleaften 3 gange, hvilket er rigtig hyggeligt, for så bliver gaverne spredt lidt ud, så børnene ik bliver begravet i gaver juleaften, men rent faktisk har tid til at kigge på hva de har fået, og tid til at lege med det! + vi får set hele vores store familie.
D 25/12 er vi til julefrokkost i min store familie, hvor vi er mellem 30-40 mennesker. Vi har alle mad med, spiller fodbold, barsket og andre boldspil ( vi holder det på en skole ) vi leger frugtsalat, avisgok, og mange andre lege. Dejligt at få sig rørt, ovenpå alt jule maden!
D 26/12 er vi samlet hele kærstens familie, med en overflod af mad ( igen sammen skuds gilde ) vi er ca 30 mennesker, den dag, sidder vi ved bordet hele dagen, snakker, hygger og spiller kort! Vh stine