Hvad skal jrg gøre - Hvad er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Mira0911

charlottekri skriver:

Min kusine havde næsten lige født sit første barn, da vores bedstefar blev indlagt. Hun tog hele vejen fra århus til Holstebro for at vise sit barn frem for vores bedstefar. Der blev taget et billede af oldefar og oldebarn, der sidder sammen. HAn døde kort efter i slutningen af november. Min kusine fik fremkaldt 3 billeder af hendes barn som hun fik sat i ramme og gav det som julegave. Et af billederne er af min bedstefar, der sidder med julie, som hun kom til at hedde. Min bedstemor elsker det billede den dag i dag!!!!

for at gøre en lang historie kort, så synes jeg at du skal gøre det!!!

Jeg tager hende os med... :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

SaNiNa

Syntes helt bestem søde du skal vise hende frem, hun er så lille at hun ikke forsår noget af det endnu... og tror det vil gøre manden rigtig glad.

som du selv skrive ved i ikke hvor længe i har ham mere...

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Syntes helt bestem søde du skal vise hende frem, hun er så lille at hun ikke forsår noget af det endnu... og tror det vil gøre manden rigtig glad.

som du selv skrive ved i ikke hvor længe i har ham mere...

Nej det er jo det... Jeg tager hende med op til ham... :O) 

Anmeld

2. juni 2009

tumle81

Synes du har taget den helt rigtige beslutning...

Min bedstefar døde da min datter var ca 5 mdr og han nåede at se hende inden. Han var meget dårlig af cancer men livede op og dikke dikkede hende til den helt store guldmedalje.

Jeg er meget glad for at han nåede at se hende inden han døde, også selvom min datter i dag jo selvf ikke har noget forhold til ham...

Knus Kathrina

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

tumle81 skriver:

Synes du har taget den helt rigtige beslutning...

Min bedstefar døde da min datter var ca 5 mdr og han nåede at se hende inden. Han var meget dårlig af cancer men livede op og dikke dikkede hende til den helt store guldmedalje.

Jeg er meget glad for at han nåede at se hende inden han døde, også selvom min datter i dag jo selvf ikke har noget forhold til ham...

Knus Kathrina

Ja, det er jo med at slå til inden de går væk.. Men ja, i nogen situationer vælger man selfølgelig fra om barnet skal se bedste eller ej... Kommer an på bedste/olde osv fejler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.