Hvad skal jrg gøre - Hvad er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

Mira0911

Jeg har en bedstefar der ligger på sygehuset med kræft... Vi ved ikke hvor længe han er der endnu.. Men han spørger til Julie hele tiden.. Den anden dag var min bror op hos ham.. Han fortalte at han registrede faktisk ikke at han var der...

Så er spørgsmålet, Skal jeg præsentere Julie for ham eller lade vær?
Det er sidste chance til at gøre det...

Jeg er total forvirret - aner ikke hvad jeg skal og ikke skal gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Jeg har en bedstefar der ligger på sygehuset med kræft... Vi ved ikke hvor længe han er der endnu.. Men han spørger til Julie hele tiden.. Den anden dag var min bror op hos ham.. Han fortalte at han registrede faktisk ikke at han var der...

Hvor gammel er Julie....altså hvis hun bare er så lille som din tekst og billede indikerer, så vil hun nok ikke opfatte meget, men det vil helt sikkert gøre meget for bedstefar...så SELVFØLGELIG skal hun da op og sige hej...børn fornemmer stemninger...de har jo ikek nogen for-forståelse for sygdom etc når de er små. Så har du det fint, så har hun det også...lige meget hvad og hvor.
knus Eva..og hvor er det trist med din bedstefar...

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

det synes jeg helt klart at du skal!
Det værste der kan ske er at han ikke kan huske/registrere at du har taget hende med, men synes da han skal have chancen!?
hvad er dine overvejelser søde?
knus

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Eva skriver:

Hvor gammel er Julie....altså hvis hun bare er så lille som din tekst og billede indikerer, så vil hun nok ikke opfatte meget, men det vil helt sikkert gøre meget for bedstefar...så SELVFØLGELIG skal hun da op og sige hej...børn fornemmer stemninger...de har jo ikek nogen for-forståelse for sygdom etc når de er små. Så har du det fint, så har hun det også...lige meget hvad og hvor.
knus Eva..og hvor er det trist med din bedstefar...

Julie er 4 mdr... Ved godt hun intet forstår af det... Os bare for hans skyld så han lige får et glimt af hende...

Ja det er noget rigtig skidt noget med ham... Det går meget op og ned med ham...

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

det synes jeg helt klart at du skal!
Det værste der kan ske er at han ikke kan huske/registrere at du har taget hende med, men synes da han skal have chancen!?
hvad er dine overvejelser søde?
knus

Min "Bonus mor" Siger jeg skal tage hende med.... Hvor min kærestes mor siger at det skal jeg ikke... Overvejer kraftigt at tage hende med, så han kan se hvor dejlig hun er...

Anmeld

2. juni 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Julie er 4 mdr... Ved godt hun intet forstår af det... Os bare for hans skyld så han lige får et glimt af hende...

Ja det er noget rigtig skidt noget med ham... Det går meget op og ned med ham...

Så ville jeg slet ikke tvivle...han skal da se hvad der er kommet efter ham og hvad der giver bare en smule mening med at han skal dø...engang...
Knus Eva..

Anmeld

2. juni 2009

Stumpen

Jeg ville slet ikke tøve, hun skal da med.. Jeg havde min 4 mdr. gamle datter med på sygehuset dagen efter at min bedstefar blev indlagt (og desværre døde 5 dage efter)
Mathilde nåede at se sin oldefar 3 gange og desværre fik jeg aldrig taget mig sammen til at få et billede af dem sammen og det er det jeg fortryder mest i dag (og det er helt klart for min egen skyld, for Mathilde husker selvfølgelig intet)

Det gør mig ondt med din bedstefar..

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Eva skriver:

Så ville jeg slet ikke tvivle...han skal da se hvad der er kommet efter ham og hvad der giver bare en smule mening med at han skal dø...engang...
Knus Eva..

Jeg regner stærkt med at tage hende med... Han skal da os se hendes dejlige smil.. :O) 

Anmeld

2. juni 2009

Fam. Munkholm

Hej.
Gør mig ondt at din bedstefar har det så skidt.
Jeg ville helt klart tage hende med så han kunne få hende at se, hvis det er hans sidste chance for at se hende..

Knus Anita

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Min "Bonus mor" Siger jeg skal tage hende med.... Hvor min kærestes mor siger at det skal jeg ikke... Overvejer kraftigt at tage hende med, så han kan se hvor dejlig hun er...

Synes du skal tage hende med! helt klart..
Det er da sikkert fantastisk for ham at være blevet oldefar, og jeg synes han skal have lov til at hilse på den dejlige lille prinsesse!
Som Eva skriver, så fornemmer Julie jo hvordan du tackler situationen, og et eller andet sted så tror jeg det er rart for hende, når hun bliver ældre, at vide hun rent faktisk har mødt ham - jeg ved i hvert fald at jeg altid har været ked af ikke at have mødt mine oldeforældre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.