Hvad skal jrg gøre - Hvad er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

LotteN

Jeg synes helt klart du skal tage hende med.. Hun forstår det ikke alligevel og du vil glæde ham rigtig meget.

Min kærestes bedstefar var meget syg inden han døde og lå på sygehuset... Selvom han var noget så sølle og afkræftet, så lyste han op hver gang vi kom med Lærke.. og han fortalte glædeligt alle sygeplejerskene at det var hans oldebarn og snakekde så stolt om hende...

Så jo, jeg syne helt klart du skal gøre det. og specielt når han også selv "beder" om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Mira0911

Jeg tager hende med... men at få et billede af Julie og Oldefar - Det tror jeg ikke oldefar er i stand til... Så skal jeg sidde med hende ved siden af ham...

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Jeg tager hende med... men at få et billede af Julie og Oldefar - Det tror jeg ikke oldefar er i stand til... Så skal jeg sidde med hende ved siden af ham...

det ville da også være fint med et billede af Jer alle 3!?
synes det er en rigtig god beslutning at tage hende med...
knuser

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

det ville da også være fint med et billede af Jer alle 3!?
synes det er en rigtig god beslutning at tage hende med...
knuser

Jo det ville da os være et godt billede... :O) Vi skal derop på Fredag... De næste dage her skal han lige have lidt ro... Hans søskende har været der hver dag i sidste uge, Så de mente at han lige skulle have lidt fred før der skulle komme nogen igen og besøge ham....

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

Da min farfar lå for døden var min kusines datter 3 mdr. og der blev taget et billede af hende, hvor hiun lå ved siden af Oldefar i sengen. Idag er hun 7 år og hun er meget stolt af sit billede med oldefar, selvom hunikke nåede at kende ham. Men hun elsker at høre historier om ham og kan bedre forholde sig til det, da hun jo ligger ved siden af ham.

Desuden har min farmor billedet hængede på væggen og hun er simpelthen så lykkelig for det. Så tag hende med til oldefar-det ville jeg gøre

Held og lykke til jer og din familie i en svær situation...

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Jo det ville da os være et godt billede... :O) Vi skal derop på Fredag... De næste dage her skal han lige have lidt ro... Hans søskende har været der hver dag i sidste uge, Så de mente at han lige skulle have lidt fred før der skulle komme nogen igen og besøge ham....

det er sikkert fornuftigt at give ham nogle dage med fred og ro så

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

det er sikkert fornuftigt at give ham nogle dage med fred og ro så

Ja det synes jeg os...

Anmeld

2. juni 2009

LotteN

Dutte84 skriver:

godt at høre, jeg er sikker på oldefar bliver glad for at se jer...

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

LotteN skriver:

godt at høre, jeg er sikker på oldefar bliver glad for at se jer...

Det tror jeg bestemt os... :O) 

Anmeld

2. juni 2009

charlottekri

Min kusine havde næsten lige født sit første barn, da vores bedstefar blev indlagt. Hun tog hele vejen fra århus til Holstebro for at vise sit barn frem for vores bedstefar. Der blev taget et billede af oldefar og oldebarn, der sidder sammen. HAn døde kort efter i slutningen af november. Min kusine fik fremkaldt 3 billeder af hendes barn som hun fik sat i ramme og gav det som julegave. Et af billederne er af min bedstefar, der sidder med julie, som hun kom til at hedde. Min bedstemor elsker det billede den dag i dag!!!!

for at gøre en lang historie kort, så synes jeg at du skal gøre det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.