uhm sexy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

Carl-Emil's mor

bette bebs skriver:

Dahm loc er lækker, undre mig over hvad han vil med sin tomme dåse åse kæreste... Hmm thomas rode har nu også fået en ret lækker krop...

Har elsket LOC fra jeg var en lille bitte pige og han kun lavede rap med drengene der ikke var seriøs

En ting er at jeg synes han er fucking lækker med lukket mund, men når han smiler, så charmer han bare så englene de synger selvom det er verdens grimmeste sæt tænder

Så til jer der synes han er grim - dont worry jeg tager gerne jeres stykke kage med LOC koste de KG som det vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

bette bebs

Carl-Emil's mor skriver:

Har elsket LOC fra jeg var en lille bitte pige og han kun lavede rap med drengene der ikke var seriøs

En ting er at jeg synes han er fucking lækker med lukket mund, men når han smiler, så charmer han bare så englene de synger selvom det er verdens grimmeste sæt tænder

Så til jer der synes han er grim - dont worry jeg tager gerne jeres stykke kage med LOC koste de KG som det vil

Anmeld

3. november 2012

Den lykkelige

Jeg synes også han er charmerende på sin egen måde
MEN fik ikke set det idag  Nogen som ved hvor man kan se det eller genudsendelse??

Anmeld

3. november 2012

bette bebs

Den lykkelige skriver:

Jeg synes også han er charmerende på sin egen måde
MEN fik ikke set det idag  Nogen som ved hvor man kan se det eller genudsendelse??

Mener det bliver genudsendt i morgen

Anmeld

3. november 2012

dukke

bette bebs skriver:

Dahm loc er lækker, undre mig over hvad han vil med sin tomme dåse åse kæreste... Hmm thomas rode har nu også fået en ret lækker krop...

jeg kun give dig ret med loc han er f*****g fræk liget at spise :-)

Anmeld

3. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
bette bebs skriver:

Altså bare fordi man har været i gang med en uddannelse og var aktiv gør det jo ikke en klog! Klog eller ej, hun er stadig irriterende

Hvad gør så et menneske klogt? Kan man klare sig flot på et studium af et vist niveau uden at være intelligent? Jeg synes, det siger temmelig meget om ens begavelse... 

Anmeld

3. november 2012

Den lykkelige

bette bebs skriver:

Mener det bliver genudsendt i morgen

Ok tusind tak.. må lige holde øje så

Anmeld

4. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

bette bebs skriver:

Tak fordi jeg ikke er den eneste... Synes desværre han kan være lidt nedladende i sine udtalelser i rod i køkkenet. Men damn en lækker krop savle savle, han kan godt være min christian grey..

Sådan er kokke Synes han er fin.. Har en kammerat der arbejde for ham- har flere gange nævnt jeg vidst må en tur til kbh en dag , mmmmh og savle lidt mere end udover fjernsynet. Det kan nok snart ikk tåle det mere hehe

Anmeld

4. november 2012

Weber

bette bebs skriver:

Ha ha jo er jo kun et kønt ansigt... En god uddannelse, tja det kan vi alle vel få? Synes stadig hun er vildt irriterende!

Jeg har den nok omvendt. Havde han været min kæreste havde jeg synes han skulle beholde bukserne på når han er ude.. Så synes det er en ganske god scoring

Men når det er sagt . Han er da piv-fræk og har en attitude uden lige

Anmeld

4. november 2012

jydeinden

kokken ser da ganske udemærket ude, men l.o.c er nu i mine øjne mere charmerende end lækker, men hver sin smag. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.