uhm sexy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. november 2012

bette bebs

Dahm loc er lækker, undre mig over hvad han vil med sin tomme dåse åse kæreste... Hmm thomas rode har nu også fået en ret lækker krop...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

modesty

LOL jeg fatter seriøst ikke at der er nogen der tænder på LOC. Jeg synes at han er decideret grim.

Nåh, men det er jo godt at vi ikke alle har samme smag. 

Anmeld

3. november 2012

Deaktiveret profil

bette bebs skriver:

Dahm loc er lækker, undre mig over hvad han vil med sin tomme dåse åse kæreste... Hmm thomas rode har nu også fået en ret lækker krop...

LOC ER MIIIIIIIIIN!!!  Mm....

Anmeld

3. november 2012

LR85

modesty skriver:

LOL jeg fatter seriøst ikke at der er nogen der tænder på LOC. Jeg synes at han er decideret grim.

Nåh, men det er jo godt at vi ikke alle har samme smag. 

ENIG, synes virkelig heller ikke han er spor tiltrækkende.

men han virker rigtig sød.

Anmeld

3. november 2012

TeamRocket

Christiane? Well, jeg tror godt jeg ved havd han vil med hende, hvis det da stadig er hende han kærester med. Hun er sjov, lækker og så har hun nu også en god uddannelse i bagagen

Jeg fatter ikke hvad hun vil med ham den lange rad

Anmeld

3. november 2012

Troldemommi

Jeg syntes han er så grim han ligner jo en forbryder  fatter slet ikke hvad hans smukke kæreste vil med ham

Monica

Anmeld

3. november 2012

Monski

Jeg synes bestemt heller ikke loc er pæn, men han er bare så skide charmerende! Altså jeg ku' godt
Charme gør bare det hele!

Anmeld

3. november 2012

kriknu

Jeg vil nu ikke sige at han er direkte grim, men han er sku heller ikke gude lækker... Han er helt igennem one of a kind, charmerende på sin vis.... 

Og han har en utrolig smuk kæreste, som både er sød og sjov 

Anmeld

3. november 2012

kriknu

Monski skriver:

Jeg synes bestemt heller ikke loc er pæn, men han er bare så skide charmerende! Altså jeg ku' godt
Charme gør bare det hele!

Ja jeg kunne også godt da! 

Anmeld

3. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

bette bebs skriver:

Thomas Rode - Er jo MØG fræk..... Savler over ham konstant pt, så længe der køre 'rod i køkkenet'... Ellers sad jeg smasket til skærmen til 4-stjerners middag <3 mmmh

LOC, kan også gå an, han har sq lidt lækker charme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.