uhm sexy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

bette bebs

TeamRocket skriver:

Christiane? Well, jeg tror godt jeg ved havd han vil med hende, hvis det da stadig er hende han kærester med. Hun er sjov, lækker og så har hun nu også en god uddannelse i bagagen

Jeg fatter ikke hvad hun vil med ham den lange rad

Ha ha jo er jo kun et kønt ansigt... En god uddannelse, tja det kan vi alle vel få? Synes stadig hun er vildt irriterende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

bette bebs

LouiseVous skriver:

Thomas Rode - Er jo MØG fræk..... Savler over ham konstant pt, så længe der køre 'rod i køkkenet'... Ellers sad jeg smasket til skærmen til 4-stjerners middag <3 mmmh

LOC, kan også gå an, han har sq lidt lækker charme

Tak fordi jeg ikke er den eneste... Synes desværre han kan være lidt nedladende i sine udtalelser i rod i køkkenet. Men damn en lækker krop savle savle, han kan godt være min christian grey..

Anmeld

3. november 2012

kriknu

En der virkelig er lækker er nu altså Mads Mikkelsen, og i sær i rejseholdet! (som er 9-12 år gammel .. men det gør ham nu ikke grimmere)

Anmeld

3. november 2012

Linea

Jeg synes også ham Loc har noget lækkert over sig, han er lidt en bad boy og har en lækker, meget maskulin stemme ... Mums. Noget andet er, at jeg har en veninde, der også synes, at Christiane er en dum blondine... MEN, det kan jeg slet ikke se. Alt, hvad hun giver sig i kast med gør hun til UG og hun er da ekstrem alsidig i sin kunnen. Hun har gået på Copenhagen Buisness School med min bror, og hun var som studerende aktiv, deltagende og bare dygtig. Såååå jeg køber ikke den der med, at hun er en Tom, intetsigende blondine.

Anmeld

3. november 2012

Nettemor

modesty skriver:

LOL jeg fatter seriøst ikke at der er nogen der tænder på LOC. Jeg synes at han er decideret grim.

Nåh, men det er jo godt at vi ikke alle har samme smag. 

LOC er ikke lækker. Men mega sej!

Anmeld

3. november 2012

Tona

modesty skriver:

LOL jeg fatter seriøst ikke at der er nogen der tænder på LOC. Jeg synes at han er decideret grim.

Nåh, men det er jo godt at vi ikke alle har samme smag. 

Tø hø...det er da værre med Thomas Rode som også nævnes i start oplæget. Der kan man da tale om en mand som ikke er sexet selv om han vist selv syntes det

Anmeld

3. november 2012

Linea

Amandas-mor skriver:

Tø hø...det er da værre med Thomas Rode som også nævnes i start oplæget. Der kan man da tale om en mand som ikke er sexet selv om han vist selv syntes det

Enig!!! Han er ikke en frækkert  min verden!!!

Anmeld

3. november 2012

MyLove E

Der finde kun 2 mænd i denne verden som er lækker med slikhår, og det er Liam O' Corner og Adam Duvå Hall :-):-):-)
NAMME NAMME NAM

Anmeld

3. november 2012

bette bebs

Linea skriver:

Jeg synes også ham Loc har noget lækkert over sig, han er lidt en bad boy og har en lækker, meget maskulin stemme ... Mums. Noget andet er, at jeg har en veninde, der også synes, at Christiane er en dum blondine... MEN, det kan jeg slet ikke se. Alt, hvad hun giver sig i kast med gør hun til UG og hun er da ekstrem alsidig i sin kunnen. Hun har gået på Copenhagen Buisness School med min bror, og hun var som studerende aktiv, deltagende og bare dygtig. Såååå jeg køber ikke den der med, at hun er en Tom, intetsigende blondine.

Altså bare fordi man har været i gang med en uddannelse og var aktiv gør det jo ikke en klog! Klog eller ej, hun er stadig irriterende

Anmeld

3. november 2012

bette bebs

Linea skriver:

Enig!!! Han er ikke en frækkert  min verden!!!

Han er da mega nam nam. Prøv lige at trykke på mute og så kun se på ham. Lækker lækker. En anden der er lækker er ham fra vampire diary, tror jeg det er. Mørk håret og virkelig blå øjne. Han er den onde bror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.