Kokke knive??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Fiona78

Miamaja skriver:

hehe.. det er min mand ogsaa bange for. fordi  jeg jo aldrig har brugt de der professionelle og meget skarpe kokkeknive og kommer til at skaere mig men man passer da bare ekstra paa ik og saa gaar det vel?

Jo bare man bruger dem med omtanke så går det nok og når først man har prøvet prof knive så går man aldrig på kompromis med sine knive igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

malou

Han siger at det ikke nødvendigvis er de dyre knive der er de bedste.. du betaler udelukkende for designet (han samligner det med en toyota og en mercedes... de kan kører begge 2 lige langt men du betaler dyrt for mercerens design) Han siger at Raavad ikke er særlig gode knive... twilling er de bedste af de mærker der er nævnt her... bortset fra de japanske knive vel og mærke.. de kan ALT men er dyre. Dog har twilling lavet en japaner serie.. måske du skulle tjekke dem ud. Det er hans bedste bud på den dyre "designer-kniv".

De knive som de bruger på hans job er ikke særlige dyre.. -tværtimod. Og de der prof. knive fra Raavad kan fås hos H.W. Larsen i kødbyen... det er også der kokke og slagter- elever henter deres første kniv-æske når de starter deres uddannelse

knus malou

Anmeld

5. juni 2009

Miamaja

Han siger at det ikke nødvendigvis er de dyre knive der er de bedste.. du betaler udelukkende for designet (han samligner det med en toyota og en mercedes... de kan kører begge 2 lige langt men du betaler dyrt for mercerens design) Han siger at Raavad ikke er særlig gode knive... twilling er de bedste af de mærker der er nævnt her... bortset fra de japanske knive vel og mærke.. de kan ALT men er dyre. Dog har twilling lavet en japaner serie.. måske du skulle tjekke dem ud. Det er hans bedste bud på den dyre "designer-kniv".

De knive som de bruger på hans job er ikke særlige dyre.. -tværtimod. Og de der prof. knive fra Raavad kan fås hos H.W. Larsen i kødbyen... det er også der kokke og slagter- elever henter deres første kniv-æske når de starter deres uddannelse

knus malou

naar du har tid, sporg ham lige om han synes MAC knive er et godt bud. de er japanske, saa har hort de skulle vaere skarpe dem kan jeg kobe herovre jo saa det er lidt nemmere for mig end de skandinaviske maerker og h.w larsen f.eks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.