Kokke knive??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Herhjemme købte vi Herstal knivsættet da det var på tilbud i Bilka.. de har fungeret over al forventning og da en kok (min eks' kammerat) kom hjem til os for at tilberede mad gjorde han grin med dem og sagde det var til grin at have sådan nogen - indtil han var færdig med maden og var yderst imponeret og desuden havde skåret sig i 2 fingre
så vi købte dem pga. udseendet men endte med nogle SUPER gode knive.. de er nu 3 år gamle, men fungerer fint fint uden at være blevet slebet nogensinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Diana...

Evatrio.

Anmeld

2. juni 2009

Diana...

Diana... skriver:

Evatrio.

hov glemte denne  www.imerco.dk/Default.aspx

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

Miamaja skriver:

ja altsaa en kniv som de professionelle kokke bruger. dvs de bedste paa markedet. jeg har taenkt paa en mac kokke kniv , men der er jo et hav af dem, saa har svaert ved at vaelge

arbejder du indenfor kokke omraadet

Nej det kan man ikke just sige jeg gør. Er i kommunikations- og marketingbranchen

Anmeld

2. juni 2009

Kristina V

Manden her er slagter, så knive området er hans.
Vi har global og rosendahl til at stå i vores højt elskede eva solo knivblok (som selvfølgelig kan rengøres ned til det mindste, da knivblokke ellers er en ren bakterie bombe).
ellers bruger han sine slagter knive som er off-limits for andre som ikk kan håndtere en kniv (jep han har det med knive, som vi har det med sko)

Men han synes at vores Rosendahls knive er oki gode..

Anmeld

2. juni 2009

Rasmine

Zwilling her

Anmeld

2. juni 2009

Cris

Cris skriver:

Ja, global knive er meget gode. Vi har også to japansk knive, de er faktisk rigtigt gamle, men de fungere bare så godt! Man skal bare slibe dem en gang i mellem. Men jeg vil fraråde at købe Skandic knive. Vi har købt en set med 3, de var på tilbud (introdutions pris) og jeg er ikke tilfreds med dem. Den stor knækede og min mand har skrivet et brev til Skandic, de var meget ked af det, og har sendt en ny kniv. Det gik ikke mange dage, og den lille også knækede en lille bite stykke på spidsen... Min mand mener, at de har lavet dem så hard for at kunne undvære at slibe dem så tit, at de simpelthen knæker. Det er nogle knive, vi vil bruge her i Indien (det er svært at finde god kvalitet her) og de bliver bare her, vi gider ikke at gruge dem længere. Så hold dig væk fra Skandic knive!

Hvad siger jeg????? Jeg tænker for meget på ferie og på hoteller lige nu, tror jeg!

De knive jeg snakkede om her hedder ikke Scandic (Skandic??!!? hahahahaha) de hedder Scanpan! hahaha!

Anmeld

2. juni 2009

cille22

vi har også zwilling 5 star og elsker dem.

Min onkel er slagter og har god kendt dem!!!

Jeg ville ikke undvære mine knive, er virkelig øm over dem...

Hilsen cecilie

Anmeld

2. juni 2009

ønskebørn74

Jeg har denne kniv fra scanpan.
Klik på billedet, for at se et større billede
Den er lige så stor som kokkekniven, men bølgerne gør at grøntsagerne f.eks. løg ikke sider fast på den.

Bedste kniv jeg har haft. Den kostede kun 179,00kr.

ØNSKEBARN74

Anmeld

2. juni 2009

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Jeg har denne kniv fra scanpan.
Klik på billedet, for at se et større billede
Den er lige så stor som kokkekniven, men bølgerne gør at grøntsagerne f.eks. løg ikke sider fast på den.

Bedste kniv jeg har haft. Den kostede kun 179,00kr.

ØNSKEBARN74

Har for øvrigt hele sættet, gav 2000 for blokken med hele sættet og købte denne ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.