Kokke knive??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.115 visninger
32 svar
0 synes godt om
1. juni 2009

Miamaja

Er det noget I har hjemme hos jer og hvis ja, hvilket maerke er det og hvad koster den?

Jeg overvejer at investere i en rigtig kokke kniv som koster da en del men har hort det er det hele vaerd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Pige2009

Hmm, en rigtig kokkekniv. Kan du forklare det nærmere? Jeg har Globalknive og min kokkekniv a' la  den du har afbilledet koster 699,-

Anmeld

1. juni 2009

Tina2

Vi har knivene fra Zwilling, de hedder Twin Fin, HELT fantastiske knive:-)

De er rimelig dyre, men kan ikke huske præcist hvad de koster hver især.... Men kan varmt anbefales, de er simpelthen så gode, ligger godt i hånden og er ikke tunge:-)

Anmeld

2. juni 2009

Becks

Jeg har bare de knive der hørte med til min knivblok, tror jeg gav 300 kr for den med 12 knive og en saks... Fungere fint for mig...

Knus

Anmeld

2. juni 2009

Miamaja

linda2009 skriver:

Hmm, en rigtig kokkekniv. Kan du forklare det nærmere? Jeg har Globalknive og min kokkekniv a' la  den du har afbilledet koster 699,-

ja altsaa en kniv som de professionelle kokke bruger. dvs de bedste paa markedet. jeg har taenkt paa en mac kokke kniv , men der er jo et hav af dem, saa har svaert ved at vaelge

arbejder du indenfor kokke omraadet

Anmeld

2. juni 2009

Miamaja

Tina2 skriver:

Vi har knivene fra Zwilling, de hedder Twin Fin, HELT fantastiske knive:-)

De er rimelig dyre, men kan ikke huske præcist hvad de koster hver især.... Men kan varmt anbefales, de er simpelthen så gode, ligger godt i hånden og er ikke tunge:-)

ok dem har jeg ikke hort om. forhandles de paa nettet

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Vi har Global knive, super gode....

Anmeld

2. juni 2009

Cris

Ja, global knive er meget gode. Vi har også to japansk knive, de er faktisk rigtigt gamle, men de fungere bare så godt! Man skal bare slibe dem en gang i mellem. Men jeg vil fraråde at købe Skandic knive. Vi har købt en set med 3, de var på tilbud (introdutions pris) og jeg er ikke tilfreds med dem. Den stor knækede og min mand har skrivet et brev til Skandic, de var meget ked af det, og har sendt en ny kniv. Det gik ikke mange dage, og den lille også knækede en lille bite stykke på spidsen... Min mand mener, at de har lavet dem så hard for at kunne undvære at slibe dem så tit, at de simpelthen knæker. Det er nogle knive, vi vil bruge her i Indien (det er svært at finde god kvalitet her) og de bliver bare her, vi gider ikke at gruge dem længere. Så hold dig væk fra Skandic knive!

Anmeld

2. juni 2009

Katjaro

Hvis du vil have det mange kokke bruger - så skal du vælge Victorinox. Fede knive.

Her i huset har vi dog investeret i Zwillings Twin Cuisine.

Det man skal være opmærksom på er at ved en god (kvalitetskniv) der fortsætter bladet hele vejen ned igennem skæftet.

Hilsen katja

Anmeld

2. juni 2009

Miamaja

Katjaro skriver:

Hvis du vil have det mange kokke bruger - så skal du vælge Victorinox. Fede knive.

Her i huset har vi dog investeret i Zwillings Twin Cuisine.

Det man skal være opmærksom på er at ved en god (kvalitetskniv) der fortsætter bladet hele vejen ned igennem skæftet.

Hilsen katja

tak for info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.