Camilla30 skriver:
Det lyder meget mystisk at alle pædagogerne skulle holde pause sammen og lade børnene være helt alene? Jeg tror umiddelbart ikke på, at det hænger sådan sammen, i så fald er det ikke i orden og bør tages op til drøftelse med personalet/ledelsen i institutionen. Jeg synes du skal spørge stille og roligt ind til hvordan pauserne afholdes
Der må næsten være en fejlinformation i det materiale du har fået.
Hilsner fra Camilla.
Vi har 2 børnehaver her i byen, og den som vi lige er startet kender vi fra de store. Vi var dog på besøg i den anden da vi gerne ville se den inden vi valgte denne her gang. Et barn dagplejen går i den anden og fra hende at det forholder sig sådan, derfor spurgte jeg ind til det da vi besøgte den.
OG JO DET ER KORREKT, ALLE MAND GÅR TIL MØDE / PAUSE I KØKKENET. Og børnene er alene på stuerne.
Vi valgte derfor den FRA , da jeg slet ikke kunne have den tanke. Så nu er vi så i den vi kender. Og til mødet gennemgik vi ikke dagligd agen som sådan da vi jo kender huset ( gik dog ud for 5 år siden )
kunne så læse i de papirere vi har fået at de går til pause / møde kl 9. - 9.15. Der står : Kl ca 9 holder personalet et kvaters morgenmøde, hvor de også drikker en kop kaffe. Mødet bruges primært til at planlægge dagen
Anmeld