Spørgsmål til pædagogerne herinde ( og I andre )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.731 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Anonym trådstarter

Er lige anno i denne tråd .

Har et barn som lige er starte i børnehave, og kan læse i de papirer  vi har fået at kl 9 går alle til pause / møde. Dvs ingen voksne på stuerne, hvilket jeg ikke forstår er ok.

har selv arbejdet i børnehave, og pauserne blev holdt på skift, så der altid var opsyn med børnene.

er jeg den eneste der finder det mærkeligt at her er de alene i 15 min ( og nej mit barn er ikke under konstant overvågning hjemme, men ser lidt anderledes når der er i insititution )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Har et barn som lige er starte i børnehave, og kan læse i de papirer  vi har fået at kl 9 går alle til pause / møde. Dvs ingen voksne på stuerne, hvilket jeg ikke forstår er ok.

har selv arbejdet i børnehave, og pauserne blev holdt på skift, så der altid var opsyn med børnene.

er jeg den eneste der finder det mærkeligt at her er de alene i 15 min ( og nej mit barn er ikke under konstant overvågning hjemme, men ser lidt anderledes når der er i insititution )

Ej det er da forhåbentlig løgn! Er det ikke kun pædagoger så der er medhjælpere på stuerne? Det andet er da total hul i hovedet!

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ej det er da forhåbentlig løgn! Er det ikke kun pædagoger så der er medhjælpere på stuerne? Det andet er da total hul i hovedet!

Nej desværre ALLE mand

kan heller ikke forstå det.

Anmeld

2. november 2012

Camilla30

Det lyder meget mystisk at alle pædagogerne skulle holde pause sammen og lade børnene være helt alene? Jeg tror umiddelbart ikke på, at det hænger sådan sammen, i så fald er det ikke i orden og bør tages op til drøftelse med personalet/ledelsen i institutionen. Jeg synes du skal spørge stille og roligt ind til hvordan pauserne afholdes Der må næsten være en fejlinformation i det materiale du har fået.

Hilsner fra Camilla.

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej desværre ALLE mand

kan heller ikke forstå det.

Jeg kan faktisk ikke forestille mig andet end at det ikke kan være helt lovligt! Man kan da ikke efterlade 3-6 årige uden opsyn i et kvarter hvis du spørger mig! Der kan da godt nok nå at komme mange slagsmål og ulykker på den tid

Anmeld

2. november 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Arr . Er du nu helt sikker på det ??
Medhjælperne er vel ikke med til møderne , de har vel intet og gøre der ?? 

Men hvis det foregår sådan er det ulovligt .. Det kan du melde .. 

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Det lyder meget mystisk at alle pædagogerne skulle holde pause sammen og lade børnene være helt alene? Jeg tror umiddelbart ikke på, at det hænger sådan sammen, i så fald er det ikke i orden og bør tages op til drøftelse med personalet/ledelsen i institutionen. Jeg synes du skal spørge stille og roligt ind til hvordan pauserne afholdes Der må næsten være en fejlinformation i det materiale du har fået.

Hilsner fra Camilla.

Vi har 2 børnehaver her i byen, og den som vi lige er startet kender vi fra de store. Vi var dog på besøg i den anden da vi gerne ville se den inden vi valgte denne her gang. Et barn dagplejen går i den anden og fra hende at det forholder sig sådan, derfor spurgte jeg ind til det da vi besøgte den.

OG JO DET ER KORREKT, ALLE MAND GÅR TIL MØDE / PAUSE I KØKKENET. Og børnene er alene på stuerne.

Vi valgte derfor den FRA , da jeg slet ikke kunne have den tanke. Så nu er vi så i den vi kender. Og til mødet gennemgik vi ikke dagligd agen som sådan da vi jo kender huset ( gik dog ud for 5 år siden )

kunne så læse i de papirere vi har fået at de går til pause / møde kl 9. - 9.15. Der står : Kl ca 9 holder personalet et kvaters morgenmøde, hvor de også drikker en kop kaffe. Mødet bruges primært til at planlægge dagen

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg kan faktisk ikke forestille mig andet end at det ikke kan være helt lovligt! Man kan da ikke efterlade 3-6 årige uden opsyn i et kvarter hvis du spørger mig! Der kan da godt nok nå at komme mange slagsmål og ulykker på den tid

Nej jeg har også svært ved at forholde mig til det . Se mit svar længere nede

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Arr . Er du nu helt sikker på det ??
Medhjælperne er vel ikke med til møderne , de har vel intet og gøre der ?? 

Men hvis det foregår sådan er det ulovligt .. Det kan du melde .. 

Ja næsten 100 %.

se svar jeg har skrevet længere nede. 

Dog håber jeg de holder de på stuen, men den anden børnehave går fra ( altså i køkkenet )

men idag kunne jeg se der var dækket op i personale stuen, da en af pædagogerne havde fødselsdag

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej jeg har også svært ved at forholde mig til det . Se mit svar længere nede

Jeg tror jeg ville forsøge at foreslå om ikke de kan skiftes på stuerne, sådan der er pædagoger til at holde øje med børnen, for det andet synes jeg faktisk er uforsvarligt!

Jeg håber l kan finde en bedre løsning! Der må være andre forældre, der ikke er tilfredse med den ordning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.