Ipad ? For og imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

Dustmuz

Madam Blå skriver:

Skydive kender jeg ikke, bruger selv dropbox. Men dropbox ville vel også fint fungere med en ipad? Og har du så et særligt program, så din ipad kan køre officeprogrammer?

Undskyld jeg spørger sådan

jeg har Office HD til vores ipad det indeholde word, excel powerpoint og et program mere..
derudover har jeg onenote..
hvis du laver gruppearbejde vil jeg rent faktisk foreslå at i alle køber onenote.. det er virkelig pengene værd..

Dropbox fungere også ganske fint..
jeg bruger bare skydrive, da jeg kan opdatere det, direkte fra programmet tryk gem, og det er gemt på skydrive.. og når du åbner det fra computeren, så henter den det fra skydrive
forholdsvis simpelt og sætte, koster ikke noget..
kræver kun at du har office 2010 på din computer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Madam Blå

Dustmuz skriver:

jeg har Office HD til vores ipad det indeholde word, excel powerpoint og et program mere..
derudover har jeg onenote..
hvis du laver gruppearbejde vil jeg rent faktisk foreslå at i alle køber onenote.. det er virkelig pengene værd..

Dropbox fungere også ganske fint..
jeg bruger bare skydrive, da jeg kan opdatere det, direkte fra programmet tryk gem, og det er gemt på skydrive.. og når du åbner det fra computeren, så henter den det fra skydrive
forholdsvis simpelt og sætte, koster ikke noget..
kræver kun at du har office 2010 på din computer

Nice Vidst jeg ikke man kunne få til ipad. Men jeg bruger open office, så det kan jeg vist ikke få. Må jeg lige høre manden om, når han kommer hjem Han har styr på sådan noget. For det der skydive lyder da lidt smartere end dropbox

Anmeld

2. november 2012

Dustmuz

Madam Blå skriver:

Nice Vidst jeg ikke man kunne få til ipad. Men jeg bruger open office, så det kan jeg vist ikke få. Må jeg lige høre manden om, når han kommer hjem Han har styr på sådan noget. For det der skydive lyder da lidt smartere end dropbox

tja det er da også en del nemmere syntes jeg..
Fordelen ved dropbox er jo så at du kan overføre andet end bare lige dine dokumenter med det

Anmeld

2. november 2012

NinaNymannMadsen

Dustmuz skriver:

hurtigere end computeren??
nu spørger jeg bare dumt.. hvor gammel er jeres computer lige, eller hvor fyldt? hehe..

vores ipad kan ikke engang hamle op med min bærbar som er 5 år gammel efterhånden..

hvis man husker og defragmentere sin computer, og ikke installere alt muligt underligt fra nettet, så fungere de faktisk meget godt og hurtigt

min er ½ år gammel og kærestens er 1 måned gammel.

den er hurtigere i det omfang at den er tændt hele tiden, og min computer skal jeg først til at starte op hvis jeg bare skal noget hurtigt på nettet.
har ikke ret meget indstalleret på min pc. min kæreste er computer geek og ved hvad han gør, så får min computer ordnet ret tit.

det hvis man bare skal finde et eller andet hurtigt så i stedet for at finde computer frem og starte den op er det nemmere lige med ipadden.

Anmeld

2. november 2012

Dustmuz

NinaNymannMadsen skriver:

min er ½ år gammel og kærestens er 1 måned gammel.

den er hurtigere i det omfang at den er tændt hele tiden, og min computer skal jeg først til at starte op hvis jeg bare skal noget hurtigt på nettet.
har ikke ret meget indstalleret på min pc. min kæreste er computer geek og ved hvad han gør, så får min computer ordnet ret tit.

det hvis man bare skal finde et eller andet hurtigt så i stedet for at finde computer frem og starte den op er det nemmere lige med ipadden.

arh.. på den måde..
hvorfor stiller du så ikke din computer i standby/dvale..
jeg tænder min stationær på ca 4 sekunder på den måde..
jo den sluger en anelse mere strøm om natten..

ser ingen grund til at slukke computeren helt hvis man alligevel skal bruge den en del

Anmeld

2. november 2012

Klumpe-dumpe

her et noget og tænke over i første omgang..

Hvad skal den bruges til..

hvis det bare er internet og spil, hvorfor så ikke nøjes med en Ipad 1 eller 2..

der er som sådan ingen grund til at købe 3'eren hvis du kan bruge en 1-2 til det samme.. og de er endda billigere..

Vi købte dengang en ipad 1 frem for en ipad, da vores behov var intetnet og småspil..
der var ingen grund til at få webcam osv med i pakken og så skulle give 2000,- mere for den (dengang)

Så se på dine behov..

men ellers er en Ipad et ganske fint stykke værktøj, har en god klar skærm og gode muligheder for tilpasning..
dog har jeg hørt at det kan være en smule svært og få 100% skarpe billeder taget med det cam som er i dem..

Nu lyder du som en teknik-mus så må jeg tillade mig at spørge dig om følgende: min datter er 3,8 år og overvejer at give hende en iPad i julegave, hun skal jo så primær bruge den til spil og youtube film klip/film. Er en 1'er så nok og fåes de stadig i butikkerne? Pft    Og undskyld TS at jeg lige låner lidt af din tråd

Anmeld

2. november 2012

Dustmuz

Ariel skriver:

Nu lyder du som en teknik-mus så må jeg tillade mig at spørge dig om følgende: min datter er 3,8 år og overvejer at give hende en iPad i julegave, hun skal jo så primær bruge den til spil og youtube film klip/film. Er en 1'er så nok og fåes de stadig i butikkerne? Pft    Og undskyld TS at jeg lige låner lidt af din tråd

Det skulle den gerne være ja
altså vores bruger vi ofte til youtube klip..

spil håndtere den også meget godt

så det kan jeg kun sige ja til

Anmeld

2. november 2012

NinaNymannMadsen

Dustmuz skriver:

arh.. på den måde..
hvorfor stiller du så ikke din computer i standby/dvale..
jeg tænder min stationær på ca 4 sekunder på den måde..
jo den sluger en anelse mere strøm om natten..

ser ingen grund til at slukke computeren helt hvis man alligevel skal bruge den en del

min er som regl pakket ned fordi jeg har den med til og fra skole og gider ikke pakke den ud for at den bare står.

det er kun i weekenderne eller hvis jeg har lektier den kommer op af tasken. og kan aldrig rigtig komme til kærestens computer fordi han selv bruger den.

Anmeld

2. november 2012

FogL

MyBigWish skriver:

Jeg overvejer meget at købe den nye Ipad 3

Men er lidt i tvivl da det jo er mange penge..

Men kunne godt bruge nogen erfarringer?? Hvad er der for og imod at købe en?? Er den virkelig bare så god?? Er den alle pengene værd?? Kom med jeres meninger omkring Ipads.. 

Hjææælp tøser

En ipad er fantastisk - men lad være med at købe den nyeste model! Det er der altså ingen grund til. Vi har den - og mine forældre har begge en 2'er - og man kan knap se nogen forskel. De skulle være hurtigere, men jeg kan ikke mærke det. Desuden er den nye ipad MEGET længere om at lade op

Anmeld

2. november 2012

Sildefisk

Elsker den og den er et stort hit hos ungerne på hhv 2 og 3. Vi har 3' eren med wifi og celluar fik den ovenikøbet til en Nice Price

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.