Ipad ? For og imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.086 visninger
47 svar
0 synes godt om
2. november 2012

MyBigWish

Jeg overvejer meget at købe den nye Ipad 3

Men er lidt i tvivl da det jo er mange penge..

Men kunne godt bruge nogen erfarringer?? Hvad er der for og imod at købe en?? Er den virkelig bare så god?? Er den alle pengene værd?? Kom med jeres meninger omkring Ipads.. 

Hjææælp tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

An&Jo

MyBigWish skriver:

Men kunne godt bruge nogen erfarringer?? Hvad er der for og imod at købe en?? Er den virkelig bare så god?? Er den alle pengene værd?? Kom med jeres meninger omkring Ipads.. 

Hjææælp tøser

jeg bruger ikke andet mere når jeg er derhjemme..

Den er så praktisk og handy at have med rundt, og ungerne ser film på den hvis vi kører bil..

Vi overvejer at skulle have en mere i løbet af næste år..

Anmeld

2. november 2012

Dustmuz

her et noget og tænke over i første omgang..

Hvad skal den bruges til..

hvis det bare er internet og spil, hvorfor så ikke nøjes med en Ipad 1 eller 2..

der er som sådan ingen grund til at købe 3'eren hvis du kan bruge en 1-2 til det samme.. og de er endda billigere..

Vi købte dengang en ipad 1 frem for en ipad, da vores behov var intetnet og småspil..
der var ingen grund til at få webcam osv med i pakken og så skulle give 2000,- mere for den (dengang)

Så se på dine behov..

men ellers er en Ipad et ganske fint stykke værktøj, har en god klar skærm og gode muligheder for tilpasning..
dog har jeg hørt at det kan være en smule svært og få 100% skarpe billeder taget med det cam som er i dem..

Anmeld

2. november 2012

Madam Blå

MyBigWish skriver:

Hjææælp tøser

Synes virkelig sådan en er smart Var lige ved at købe en selv, men endte med en lille computer, og en stor telefon

Er det ikke noget med, at de stadig ikke kan køre flash?

Men tror virkelig man bliver glad for den, når man har den. Jeg ville gerne have den i stedet for min computer, men ville blive åndssvag af at ikke have et ordentligt tastatur, til når jeg fx er i skole. Men den ville jo være perfekt til bare at ligge i stuen, og surfe rundt på, synes jeg

Anmeld

2. november 2012

Dustmuz

Madam Blå skriver:

Synes virkelig sådan en er smart Var lige ved at købe en selv, men endte med en lille computer, og en stor telefon

Men tror virkelig man bliver glad for den, når man har den. Jeg ville gerne have den i stedet for min computer, men ville blive åndssvag af at ikke have et ordentligt tastatur, til når jeg fx er i skole. Men den ville jo være perfekt til bare at ligge i stuen, og surfe rundt på, synes jeg

De kan ikke køre flash, og kommer nok ALDRIG til det, da det ikke er noget apple ønsker..

du kan da købe tastatur til din ipad..
det har vi gjort her hos os

Anmeld

2. november 2012

L&V

MyBigWish skriver:

JeJeg overvejer meget at købe den nye Ipad 3

Hjææælp tøser

Jeg ville købe en tablet i stedet da de kan MEGET mere end ipads.. Der er ikke meget hukommelse på en ipad hvilket jeg syntes er ret vigtigt også syntes jeg man betaler alt for meget for navnet

Anmeld

2. november 2012

An&Jo

Madam Blå skriver:

du kan jo købe et tastatur til den..

Det ønsker jeg mig i julegave, og det fungere som cover dertil også, og med en magnet kan iPad'en stå op til tastaturet så det også er nemt at se..

Anmeld

2. november 2012

MyBigWish

An&Jo skriver:

jeg bruger ikke andet mere når jeg er derhjemme..

Den er så praktisk og handy at have med rundt, og ungerne ser film på den hvis vi kører bil..

Vi overvejer at skulle have en mere i løbet af næste år..

Hvad for en har i 1,2,3??

Der kommer snart en mini, men den skulle ikke være lige så god, mener jeg at jeg har læst mig til

Anmeld

2. november 2012

MorDk

Var også min plan men jeg vælger en samsung Galaxy Note 10.1

Jeg er mere til Android systemet. Har en Htc smartphone men skal snart have den nyeste samsung Galaxy S III G4

Anmeld

2. november 2012

An&Jo

MyBigWish skriver:

Hvad for en har i 1,2,3??

Der kommer snart en mini, men den skulle ikke være lige så god, mener jeg at jeg har læst mig til

vi har 3'eren, og det er med både 3g og wifi.. vi bruger den nemlig ligeså meget på farten som derhjemme..

synes lidt det smarte går af den ved en mini, for så mister du jo skærmstørrelsen, som gjorde vi købte den istedet for at fortsætte vores brug med telefonerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.