Ipad ? For og imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

Dustmuz

MyBigWish skriver:

Kan man bruge den på farten ?? Altså med 3G?

ja. asus fåes også med 3g mener de er ved at lave en med 4g.. hvis den ikke allerede er kommet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

L&V

MyBigWish skriver:

Kan man bruge den på farten ?? Altså med 3G?

Bum bum det er jeg ret overbevist om ja.. Den er i hvertfald tiltænkt at man sku ku ta den med og da manden er it bandit så vil jeg næsten tro det

Anmeld

2. november 2012

Madam Blå

Dustmuz skriver:

De kan ikke køre flash, og kommer nok ALDRIG til det, da det ikke er noget apple ønsker..

du kan da købe tastatur til din ipad..
det har vi gjort her hos os

Jeg tror det, det afgjorde det for mig var, at den ikke kan køre flash. Og ja, tastaturet er ret lækkert til. Men må indrømme, at jeg synes apple er ikke mit favoritfirma, og synes alligevel, det var nemmere til mit behov, at købe en lille computer

Har nemlig lige fået en galaxy s 3, og den bruger jeg til alt. Skulle egentlig bare have noget, hvor jeg kunne bruge mit nem id på nettet, og ikke bare til apps. Og så et ordentligt tastatur, til hvis jeg skulle skrive nogle smånotater på seminariet.

Men en ipad er for nice ellers! Hvis jeg svømmede i penge skulle vi da også have sådan en liggende på sofabordet

Anmeld

2. november 2012

Madam Blå

An&Jo skriver:

du kan jo købe et tastatur til den..

Det ønsker jeg mig i julegave, og det fungere som cover dertil også, og med en magnet kan iPad'en stå op til tastaturet så det også er nemt at se..

Ja, det kan man og tastaturet er faktisk ret lækkert, synes jeg. Men for mig blev det nu til en lille computer. Men ville da ikke have noget imod, at have en ipad også

Anmeld

2. november 2012

NinaNymannMadsen

vi har ipad 3 og er rigtig glade for den.
vi købte den til vores store pige i 3 års fødselsdags gave. hun elsker den, og jeg har hentet en masse gode spille hun kan lære forskellige ting ved. og så høre hun musik på den da hun elsker musik.

jeg bruger den når hun sover, til facebook, baby.dk og en masse spil og andre ting. den er hurtigere end computeren og kan mange af de samme ting.

Anmeld

2. november 2012

Dustmuz

Madam Blå skriver:

Jeg tror det, det afgjorde det for mig var, at den ikke kan køre flash. Og ja, tastaturet er ret lækkert til. Men må indrømme, at jeg synes apple er ikke mit favoritfirma, og synes alligevel, det var nemmere til mit behov, at købe en lille computer

Har nemlig lige fået en galaxy s 3, og den bruger jeg til alt. Skulle egentlig bare have noget, hvor jeg kunne bruge mit nem id på nettet, og ikke bare til apps. Og så et ordentligt tastatur, til hvis jeg skulle skrive nogle smånotater på seminariet.

Men en ipad er for nice ellers! Hvis jeg svømmede i penge skulle vi da også have sådan en liggende på sofabordet

vi købte også et tastatur til mig, da jeg brugte den i skolen til notater..
det var noget nemmere for mig, end at skulle slæbe bærbar med frem og tilbage hele tiden

herhjemme bruger jeg nemlig min stationære computer..
og med skydrive (noget fra windows, kan jeg nemlig nemt overføre data fra ipaddens office programmer til min stationære og omvendt

Anmeld

2. november 2012

Dustmuz

NinaNymannMadsen skriver:

vi har ipad 3 og er rigtig glade for den.
vi købte den til vores store pige i 3 års fødselsdags gave. hun elsker den, og jeg har hentet en masse gode spille hun kan lære forskellige ting ved. og så høre hun musik på den da hun elsker musik.

jeg bruger den når hun sover, til facebook, baby.dk og en masse spil og andre ting. den er hurtigere end computeren og kan mange af de samme ting.

hurtigere end computeren??
nu spørger jeg bare dumt.. hvor gammel er jeres computer lige, eller hvor fyldt? hehe..

vores ipad kan ikke engang hamle op med min bærbar som er 5 år gammel efterhånden..

hvis man husker og defragmentere sin computer, og ikke installere alt muligt underligt fra nettet, så fungere de faktisk meget godt og hurtigt

Anmeld

2. november 2012

Madam Blå

MyBigWish skriver:

Jaa, de er nemlig skide smart en mini computer er da også lækkert, er træt af min er så stor og klodset, så ville virkelig gerne have en til når man bare slapper af i sofaen

Ved ikke lige hvad det der flash er

Hvis du bare skal bruge den til afslapning og leg, så er en ipad også super god jeg har brug for at kunne køre flash, som er et program der bruges til grafik og animationer. På mange hjemmesiden, bruger de flash, og synes det er så træls at se på den hvid boks, i stedet for den lille film, som kører i siden. Prøv at google det, hvis det er

Er faktisk blevet ret glad for mini computeren. Den fylder ikke mere end en ipad, og psser bedre til mit behov. Den er dog ikke særlig hurtigt til at starte op, men når den først er igang, så går det fint. Men man får vel heller ikke alverden for 2000 kr

Anmeld

2. november 2012

maria_wlt

MyBigWish skriver:

Jeg overvejer meget at købe den nye Ipad 3

Men er lidt i tvivl da det jo er mange penge..

Men kunne godt bruge nogen erfarringer?? Hvad er der for og imod at købe en?? Er den virkelig bare så god?? Er den alle pengene værd?? Kom med jeres meninger omkring Ipads.. 

Hjææælp tøser

Vi fik vores 1'er 2010 og vi elsker den STADIG

Ungerne hygger sig med den, og jeg kan faktisk ikke sige noget dårligt ved den.

Anmeld

2. november 2012

Madam Blå

Dustmuz skriver:

vi købte også et tastatur til mig, da jeg brugte den i skolen til notater..
det var noget nemmere for mig, end at skulle slæbe bærbar med frem og tilbage hele tiden

herhjemme bruger jeg nemlig min stationære computer..
og med skydrive (noget fra windows, kan jeg nemlig nemt overføre data fra ipaddens office programmer til min stationære og omvendt

Skydive kender jeg ikke, bruger selv dropbox. Men dropbox ville vel også fint fungere med en ipad? Og har du så et særligt program, så din ipad kan køre officeprogrammer?

Undskyld jeg spørger sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.