Er så bange for overstimulering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

ønskebørn74

Hvor er det bare FANTASTISK!!!!!!!!! Kæmpe stort tillykke

1000 tak men er bange for der er noget galt..

Havde du smerter i selve livmoderen dengang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Neki

ønskebarn74 skriver:

1000 tak men er bange for der er noget galt..

Havde du smerter i selve livmoderen dengang?

Hvis det er en rigtig overstimulering, så gør det ondt OVERALT i maven. Er du meget oppustet? Og når man så er gravid oveni, så bliver det kun værre. Er det på hospitalet de har taget en BP som har vist du er gravid?

Anmeld

18. april 2013

ønskebørn74

Hvis det er en rigtig overstimulering, så gør det ondt OVERALT i maven. Er du meget oppustet? Og når man så er gravid oveni, så bliver det kun værre. Er det på hospitalet de har taget en BP som har vist du er gravid?

Ja.. Men mest i underlivet.. Har testet hjemme.. Bragene postitiv.. Og de tog BP idag.. 4+0 altså bare for at tjekke.. Skal have nu BP senest tirsdag og se om den stiger.. Og tjekke op omkring overstimuleringen..

Anmeld

18. april 2013

Neki

ønskebarn74 skriver:

Ja.. Men mest i underlivet.. Har testet hjemme.. Bragene postitiv.. Og de tog BP idag.. 4+0 altså bare for at tjekke.. Skal have nu BP senest tirsdag og se om den stiger.. Og tjekke op omkring overstimuleringen..

Jeg siger bare tillykke så, for du er jo SÅ MEGET GRAVID
Heldigvis går overstimuleringen væk igen af sig selv, men husk at spise meget proteinrigt, det skulle hjælpe. Hvad sagde HCG tallet på din Bp?

Anmeld

19. april 2013

ønskebørn74

Neki skriver:

Jeg siger bare tillykke så, for du er jo SÅ MEGET GRAVID
Heldigvis går overstimuleringen væk igen af sig selv, men husk at spise meget proteinrigt, det skulle hjælpe. Hvad sagde HCG tallet på din Bp?

Tak søde.. Jeg får først BP svaret senere på dagen..

Anmeld

19. april 2013

Neki

ønskebarn74 skriver:

Tak søde.. Jeg får først BP svaret senere på dagen..

Ihh hvor er det spændende Du må gerne lige opdatere herinde når du har fået svaret, men er sikker på den er flot høj når du har lavet en knald positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.