Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Neki skriver: Øv.. Sikke noget møg! Skal du til ÆO i dag? For så synes jeg du skal snakke med dem om det på klinikken. Hvor er I i behandling henne? Rigtig god bedring!
Øv.. Sikke noget møg! Skal du til ÆO i dag? For så synes jeg du skal snakke med dem om det på klinikken. Hvor er I i behandling henne? Rigtig god bedring!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Var ikke lige på i går, så derfor det lidt sene svar! Jeg har også været sindsygt oppuset efter æu og det trykker bare på alt i maveregionen! Jeg blev ikke overstimuleret, men hvis du er usikker, så spørg på klinikken i dag om deres holdning til, om du kan være blevet overstimuleret og bed om at få information med hjem om hvad du skal være opmærksom på Rigtig meget held og lykke i dag, jeg håber det går nemt og hurtigt
Var ikke lige på i går, så derfor det lidt sene svar! Jeg har også været sindsygt oppuset efter æu og det trykker bare på alt i maveregionen! Jeg blev ikke overstimuleret, men hvis du er usikker, så spørg på klinikken i dag om deres holdning til, om du kan være blevet overstimuleret og bed om at få information med hjem om hvad du skal være opmærksom på Rigtig meget held og lykke i dag, jeg håber det går nemt og hurtigt
**Ønskebabyen skriver: Ja, jeg har været til ÆO idag. Hun sagde det var meget normalt at have ondt og sådan. Så jeg vil lige give det er par dage og se om ikke det bliver bedre
Ja, jeg har været til ÆO idag. Hun sagde det var meget normalt at have ondt og sådan. Så jeg vil lige give det er par dage og se om ikke det bliver bedre
Neki skriver: Det var godt.. Og fantastisk du nu ruger på et lille guldæg Krydser alt jeg kan for at i får en positiv BP om 14 dage
Det var godt.. Og fantastisk du nu ruger på et lille guldæg Krydser alt jeg kan for at i får en positiv BP om 14 dage
Neki skriver: Ja, det har jeg - desværre! Du er ikke i tvivl hvis det er en overstimulering, det gør SÅ ondt! Det er helt normalt at have ondt i maven, både i underlivet og længere oppe efter en ægudtagning. Det er også normalt at være ret hævet og oppustet i maven efterfølgende. Du skal dog reagere, hvis du begynder at tage på meget hurtigt i væske. En anden MEGET ubehagelig ting det kan medføre at have haft mange follikler er, at æggestokkene kan blive så tunge at de kan dreje sig om sig selv, og derved lukke af for blodtilførslen. Det gør også så ondt at du ikke er i tvivl om at det kræver indlæggelse med det samme. Jeg synes bare du skal passe på dig selv og slappe lidt ekstra af, for kroppen kan godt have brug for ekstra hvile efter en ÆU. Held og lykke.. Håber i snart får jeres ønske om en baby opfyldt
Ja, det har jeg - desværre! Du er ikke i tvivl hvis det er en overstimulering, det gør SÅ ondt! Det er helt normalt at have ondt i maven, både i underlivet og længere oppe efter en ægudtagning. Det er også normalt at være ret hævet og oppustet i maven efterfølgende. Du skal dog reagere, hvis du begynder at tage på meget hurtigt i væske. En anden MEGET ubehagelig ting det kan medføre at have haft mange follikler er, at æggestokkene kan blive så tunge at de kan dreje sig om sig selv, og derved lukke af for blodtilførslen. Det gør også så ondt at du ikke er i tvivl om at det kræver indlæggelse med det samme. Jeg synes bare du skal passe på dig selv og slappe lidt ekstra af, for kroppen kan godt have brug for ekstra hvile efter en ÆU. Held og lykke.. Håber i snart får jeres ønske om en baby opfyldt
Vil du fortælle hvor i maven det gør ondt og beskrive smerten..
ønskebarn74 skriver: Vil du fortælle hvor i maven det gør ondt og beskrive smerten..
Neki skriver: Hvad tænker du på? Hvordan smerten ved overstimulering føles?
Hvad tænker du på? Hvordan smerten ved overstimulering føles?
De føles som på mig.. Er lige kommet hjem fra OUH.. Og det er precist det jeg er.. Men det er ok.. For det er fordi jeg er FANFUCKINFANTASTICK gravid..
ønskebarn74 skriver: De føles som på mig.. Er lige kommet hjem fra OUH.. Og det er precist det jeg er.. Men det er ok.. For det er fordi jeg er FANFUCKINFANTASTICK gravid..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128