**Ønskebabyen skriver:
Pyhh, tiden kan ikke gå hurtigt nok indtil imorgen, hvor jeg skal op på klinikken til ÆO.
Jeg føler mig virkelig virkelig oppustet, og har ikke kun ondt i underlivet, men også øverst i maven. Min første tanke er at det er fordi jeg har spændt alt for meget i maven idag, på jobbet, og det er derfor jeg har fået ondt. Men jeg synes også jeg har en lille form for kvalme/halsbrænd.
Puha, alle de spekulationer.. 
Nogle der har prøvet overstimulation efter ÆU??
Ja, det har jeg - desværre! Du er ikke i tvivl hvis det er en overstimulering, det gør SÅ ondt!
Det er helt normalt at have ondt i maven, både i underlivet og længere oppe efter en ægudtagning. Det er også normalt at være ret hævet og oppustet i maven efterfølgende. Du skal dog reagere, hvis du begynder at tage på meget hurtigt i væske.
En anden MEGET ubehagelig ting det kan medføre at have haft mange follikler er, at æggestokkene kan blive så tunge at de kan dreje sig om sig selv, og derved lukke af for blodtilførslen. Det gør også så ondt at du ikke er i tvivl om at det kræver indlæggelse med det samme.
Jeg synes bare du skal passe på dig selv og slappe lidt ekstra af, for kroppen kan godt have brug for ekstra hvile efter en ÆU.
Held og lykke.. Håber i snart får jeres ønske om en baby opfyldt
Anmeld