Chel1992 skriver:
Vi sidder og har en god disskution i geografi med hensyn til fødsels og dødsrateren i Danmark. Vi føder simpelthen for få børn :p
Det vi er nået frem til er at hvis der skulle komme fremgang så skulle alle kvinder føde deres første barn inden de fyldte 25 og skulle gerne have et par stykker, så ville det måske gå den rigtige vej..
Men det er jo rigtig svært for unge at få børn i dagens Danmark fordi alle fordomme er der og alle siger man skal have en uddannelse inden man får børn.. Så der er nok mange der slet ikke tænker på at få børn før de runder de 30 år.
Men hvad tænker i? Tror i det ville være godt for samfundet? De brokker sig jo over der er for få unge i forhold til ældre på pension når man snakker om arbejdsmarkedet. Skulle der være mere hjælp til hvis folk skulle tage valget og stå med barn og uddannelse? Eller er det helt hul i hovedet i vores samfund at unge kvinder skal have børn? 
Jeg selv er 20 og krydser fingre for at være gravid inden jeg runder de 21 næste efterår 
jeg tror man skal gøre det lige præcis når det passer ind i ens liv..
Jeg havde en svær teenager tid så da jeg var færdig på gym og færdig med at være blevet placeret i en rolle fik den fuld gas i Sunny Beach ( som åbenbart er at være voksen for hurtigt
) derefter var jeg bartender også tog jeg da også lige og blev guide og var en af de der forfærdelige guider der arbejder for et af ungdoms firmaerne - og ærligt det har været med til at skabe mig som jeg er idag! Jeg fik lov til at være MIG og gøre som JEG VILLE og ikke være i en rolle andre havde bestemt for mig 
nu er jeg 23 år og mor - ALENE mor SELVVALGT endda og mit liv er perfekt, jeg synes det er skide sjovt at sidde og se nogle af de gamle drenge tosse rundt i sommer i sunny beach, men det har jeg ikke behov for i mit liv på den måde, jeg har minderne og det er ganske rigeligt for mig, for mig betyder det meget meget mere at have verdens lækreste dreng 

Det med bare at producerer børn for at de skal være der det synes jeg er totalt fis for det kommer der i sidste ende ikke gode borger til vores samfund ud af - og det sidste vores samfund har brug for er da vidst nok lige at skulle betale endnu flere penge til endnu flere folk der ikke yder noget til samfundet 
Anmeld