Hobbys (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

tarkoflen

Dinna88 skriver:

Haha, det er da godt nok at du kan bære over med alle de dimser din mand har 

Ja det er som om der hele tiden sniger sig en ekstra dims ind, der liiige kan være plads til

Så vi er nødt til at finde noget større før baby kommer, for ellers ender det vist med, at der ikke er plads til den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Dinna88

tarkoflen skriver:

Ja det er som om der hele tiden sniger sig en ekstra dims ind, der liiige kan være plads til

Så vi er nødt til at finde noget større før baby kommer, for ellers ender det vist med, at der ikke er plads til den

Vi har næsten lige omrokeret samt købt stoooooore kasser til opbevaring. Det er som om der bliver mindre og mindre plads på vores 50 kvm Så jeg kender det, haha!

Anmeld

1. november 2012

Miss Kat

MorDk skriver:

Hvad er det for perler? Fortæææl? Jeg kunne også godt tænke mig noget med scrapbooks... men er aldrig kommet igang. Nu har jg lavet nogle bøger til ungerne... (mere simple)

Helt almindelige plastikperler, som børn leger med.

http://www.cchobby.dk/hama-perler/?gclid=CPDGvZGorbMCFU97cAod4HkAeA

Man kan faktisk lave mange sjove og fine ting ud af dem. Det er super hyggeligt.

Anmeld

1. november 2012

jydeinden

MorDk skriver:

Hvilken Hobby har du? Og hvad med din kæreste/mand?

Hvis du har ældre børn hvilken Hobby har de?

Kom frisk!

Jeg går meget op i at tage billeder og redigerer billeder ♥

Og så elsker jeg at skrive... i bøger, babybøger, lave lister m.m

Min kærestes store hobby er kanolivet... og som det sidste nye fiskeri (Fluefiskeri) Han bruger meget tid på at finde grej og sidde på nettet og se fiskefilm m.m

Mine børn er så små endnu så De har ingen rigtige Hobbys...

hmm eneste hobby jeg pt har er at læse bøger, men ellers har jeg tidligere brugt meget tid på vinduesmaling, og har da også en del perler liggende til både puder og armbånde og andet :-)

Anmeld

1. november 2012

Vidunderligeunger

hhobby??? Det har jeg (sgu) ikke tid til! hvordan kan man have det med små børn? ?

Anmeld

1. november 2012

tarkoflen

Dinna88 skriver:

Vi har næsten lige omrokeret samt købt stoooooore kasser til opbevaring. Det er som om der bliver mindre og mindre plads på vores 50 kvm Så jeg kender det, haha!

Pyha har l også plads til et barn på 50 kvm?

Vi skal have solgt lejligheden først, så håber ikke det tager alt for lang tid! For det bliver altså for presset med en baby

Anmeld

1. november 2012

Dinna88

tarkoflen skriver:

Pyha har l også plads til et barn på 50 kvm?

Vi skal have solgt lejligheden først, så håber ikke det tager alt for lang tid! For det bliver altså for presset med en baby

Nej, for søren, vi skal flytte før vi skal have børn - vi er hasteligt igang med at spare sammen til at flytte, så vi kan få en 2½'er eller en 3'er Vi håber på at flytte om et sted mellem 6 og 12 mdr

Uh, ja, den er da lidt værre, når det er ejerlejlighed

Anmeld

1. november 2012

tarkoflen

Dinna88 skriver:

Nej, for søren, vi skal flytte før vi skal have børn - vi er hasteligt igang med at spare sammen til at flytte, så vi kan få en 2½'er eller en 3'er Vi håber på at flytte om et sted mellem 6 og 12 mdr

Uh, ja, den er da lidt værre, når det er ejerlejlighed

Ok ellers synes jeg også at vi var lidt pjattede hvis ikke vi kunne være på 8 kvm mere

Ja heldigvis er det en perfekt delelejlighed og der er stort set ikke andet end unge mennesker i opgangen, på nær på øverst etage, der bor to gamle nisser

Anmeld

1. november 2012

Studerendemor

Jeg syr børnetøj, faktisk er jeg gået helt amok det sidste stykke tid. Udover en flyverdragt, har det derfor ikke været nødvendigt at købe tøj i lang, lang tid. Og lidt til mig selv, får jeg også lavet. Nogle morgener overvejer jeg ligefrem, et splitsekund, at blive hjemme for at sy... Ellers maler og tegner jeg meget i perioder. Næste projekt bliver raku, som jeg kun har prøvet enkle gange. Og på længere sigt, vil jeg også kaste mig ud i scrapbooking. Min kæreste spiller musik og går til fodbold. 

Jeg elsker hobbyer, og drømmer om, engang at kunne leve af det.

Anmeld

1. november 2012

Dinna88

tarkoflen skriver:

Ok ellers synes jeg også at vi var lidt pjattede hvis ikke vi kunne være på 8 kvm mere

Ja heldigvis er det en perfekt delelejlighed og der er stort set ikke andet end unge mennesker i opgangen, på nær på øverst etage, der bor to gamle nisser

Haha, så måtte I da liiiiiige stramme op Ej, det forstår jeg fuldt ud! Altså, vi vil ikke en gan give det et forsøg.

Høhø Men det er da super, så burde det vel ikke være det største problem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.