Hobbys (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.739 visninger
34 svar
0 synes godt om
1. november 2012

MorDk

Hvilken Hobby har du? Og hvad med din kæreste/mand?

Hvis du har ældre børn hvilken Hobby har de?

Kom frisk!

Jeg går meget op i at tage billeder og redigerer billeder ♥

Og så elsker jeg at skrive... i bøger, babybøger, lave lister m.m

Min kærestes store hobby er kanolivet... og som det sidste nye fiskeri (Fluefiskeri) Han bruger meget tid på at finde grej og sidde på nettet og se fiskefilm m.m

Mine børn er så små endnu så De har ingen rigtige Hobbys...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Miss Kat

Fotografi og redigering ligesom dig. Ellers kreative udfoldelser generelt... Hygger en del med Hama perler for tiden, men skal også i gang med at finde ud af scrap booking. Ellers dyr, film, computerspil.

Min forlovede er digter og forfatter, så han skriver eller tænker i tekster non-stop.

Jeg er kun i 14. uge, så jeg ved ikke, hvad mit barns hobby er, men glæder mig til at finde ud af det.

Anmeld

1. november 2012

MorDk

Miss Kat skriver:

Fotografi og redigering ligesom dig. Ellers kreative udfoldelser generelt... Hygger en del med Hama perler for tiden, men skal også i gang med at finde ud af scrap booking. Ellers dyr, film, computerspil.

Min forlovede er digter og forfatter, så han skriver eller tænker i tekster non-stop.

Jeg er kun i 14. uge, så jeg ved ikke, hvad mit barns hobby er, men glæder mig til at finde ud af det.

Hvad er det for perler? Fortæææl? Jeg kunne også godt tænke mig noget med scrapbooks... men er aldrig kommet igang. Nu har jg lavet nogle bøger til ungerne... (mere simple)

Anmeld

1. november 2012

piap

jeg scrapper (scrapbooking)

min mand går meget op i fiskeri og jagt

vores datter er så lille at hun ikke har nogen hobbys endnu

Anmeld

1. november 2012

tarkoflen

Jeg har ikke rigtig nogen hobby... Gad godt at jeg havde et eller andet, som jeg kunne blive helt opslugt i, men jeg kan godt lide at tage billeder, men har ikke helt lært at redigere endnu og så er jeg fuldstændig vild med kogebøger, kan slet ikke få nok, har over 100

Min kæreste derimod går så amok for os begge

Han er IT ingeinør, så computer er naturligvis en af hans ret store passioner, så er der bordtennis, kaffe (her snakker vi at han har en kafferister, en espressomaskine, tre kaffe kværne, en sifon kolbe, en aero pres, en glas kande, en anden kande, et hario filter og et utal af dimser), så er der den nye dille som er hørertelefoner og hifi udstyr... Så det er godt vi bor i en kæmpe lejlighed på 58 kvm (ironi kan forekomme)

Anmeld

1. november 2012

Dinna88

Jeg fotograferer meget. Også for andre

Og så maler jeg. Da jeg var yngre skrev jeg meget, og jeg legede lidt med tanken om at udgive mine noveller. Derudover hækler jeg meget Og så styrketræner jeg.

Da jeg var yngre red jeg, det gjorde jeg i 11 år. Jeg har også svømmet, og da jeg var helt lille gik jeg til gymnastik

Anmeld

1. november 2012

Laulund87

https://www.baby.dk/debat/94261pi1/kreativ/bogen-til-maria--mange-billeder.aspx

Det her er min hobby. Scrapbooking. Der er kommet langt flere sider siden sidst og jeg skal snart have købt en ny bog.

Min mand fisker også. Både alm og fluefiskeri. Han er på en side der hedder Fiskefangster og han kigger også videoer om fiskeri.. Han har vist 20 fiskestænger.

Han har også kørt folkerace og bådrace. Han stoppede med bådrace fordi det blev for farligt og da en anden han sejlede med døde, kom det for tæt på.

Anmeld

1. november 2012

Dinna88

tarkoflen skriver:

Jeg har ikke rigtig nogen hobby... Gad godt at jeg havde et eller andet, som jeg kunne blive helt opslugt i, men jeg kan godt lide at tage billeder, men har ikke helt lært at redigere endnu og så er jeg fuldstændig vild med kogebøger, kan slet ikke få nok, har over 100

Min kæreste derimod går så amok for os begge

Han er IT ingeinør, så computer er naturligvis en af hans ret store passioner, så er der bordtennis, kaffe (her snakker vi at han har en kafferister, en espressomaskine, tre kaffe kværne, en sifon kolbe, en aero pres, en glas kande, en anden kande, et hario filter og et utal af dimser), så er der den nye dille som er hørertelefoner og hifi udstyr... Så det er godt vi bor i en kæmpe lejlighed på 58 kvm (ironi kan forekomme)

Haha, det er da godt nok at du kan bære over med alle de dimser din mand har 

Anmeld

1. november 2012

LouiseRH

Jeg har ikke nogen hobby, men vil rigtig gerne finde en min kæreste går meget op i biler

Anmeld

1. november 2012

Benjamins'mor

Min kærestes hobby er tog og busser. Han ønsker sig en model jernbane men vi har ikke plads til det.

Min hobby er at tegne, male, lave kort, sy osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.