er min maelk ved at stoppe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Gravid2012

sne190810 skriver:

Drop flaskerne og bare kør på med amningen Så er jeg sikker på det nok skal komme,- hvis du altså gerne vil amme

Din dreng er ikke særlig gammel, så der skal lige gang i malkeriet Han skal stimulere dit bryst og på den måde få gang i mælkeproduyktionen.

ja vil gerne forsaette... havde valgt fra start at jeg vil amme ...

tak for dit raad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

MorDk

naar min plastik dut er tom, er der jo ingen point ved at sidde at amme naar der ikke kommer noget ud ?

Nej... men du må jo selv prøve at gøre en indsats

Du ammer 2 gange i døgnet. Så er det jo ikke så mærkeligt at din mælkeproduction nedsættes...

Anmeld

31. oktober 2012

Gravid2012

MorDk skriver:

Altså jeg tror mere det hænger sådan her sammen:

Din dreng græder fordi han ikke har "tålmodighed" nok til at vente/kæmpe lidt for mælken fra dine bryster for nu "ved" han at med flaske får han mælken serveret på et sølvfad. Med en flaske skal han jo ikke kæmpe...

Hvis du fortsat ønsker at amme ham så skær ned på flaskerne og læg ham til brystet flere gange.... så han kan sutte! Det øger altså produktionen!

du lyder lidt "sur" ? ved ikke om det jeg mig der misforstaar?

men tak for dit svar og dine raad

Anmeld

31. oktober 2012

S.Maria

Når du kun ammer ca. 3 gange om dagen er udbudet af mælk ikke særlig stort og derfor producere du ikke så meget mælk. Hvis du starter med at amme hver gang, på begge bryster og derefter giver lidt flaske burde din mælke produktion også blive større da udbudet er større

Anmeld

31. oktober 2012

sne190810

Gravid2012 skriver:

ja vil gerne forsaette... havde valgt fra start at jeg vil amme ...

tak for dit raad

Det kan også være svært i starten hvis man ikke rigtig ved så meget om det eller kan få den rette hjælp.

Anmeld

31. oktober 2012

MorDk

Gravid2012 skriver:

du lyder lidt "sur" ? ved ikke om det jeg mig der misforstaar?

men tak for dit svar og dine raad

Åhh nej nu glemte jeg det igen UNDSKYLD *SS* Det er nok pga. min forbandede udråbstegn !!!! Du ved.... Undskyld  Det er en mega dårlig vane .... Jeg er slet ik sur prøver bare at hjælpe *S*

Anmeld

31. oktober 2012

MorDk

S.Maria skriver:

Når du kun ammer ca. 3 gange om dagen er udbudet af mælk ikke særlig stort og derfor producere du ikke så meget mælk. Hvis du starter med at amme hver gang, på begge bryster og derefter giver lidt flaske burde din mælke produktion også blive større da udbudet er større

Anmeld

31. oktober 2012

Muhmi

et godt råd er også at tage et dejligt varmt bad og massere din bryster under den varme hane... Jeg mærkede i hvert fald hurtigt at mine bryster blev meget hårde og sprængfyldte med mælk

Og et godt råd er også at købe picasol, det virkede også herhjemme til at min mælk blev mere fed så Silas blev godt mæt

Anmeld

31. oktober 2012

Muhmi

S.Maria skriver:

Enig

Anmeld

31. oktober 2012

Gravid2012

sne190810 skriver:

Det kan også være svært i starten hvis man ikke rigtig ved så meget om det eller kan få den rette hjælp.

ja det var utrolig svaert i starten, fik ikke rigtig nogen hjaelp, saa ammede uden de der plastisk dupper til brystvorterne, og det endte i at mine brystvorter fik revner og bloedte.... (har indadvendte brystvorter aabentbart)

det gjorder bare saa sindsygt ondt at amme... men det er heldigvis blevet bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.