er min maelk ved at stoppe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
37 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Gravid2012

syntes hver dag jeg har mindre og mindre maelk at gi....

gir ogsaa flaske fordi han ikke bliver maet af min maelk.

Det er kommet helt op paa at jeg gir

flaske (han spiser normalt 3 timer efter)

flaske

amning + flaske

flaske

flaske

amning + flaske

osv.....

proevede at malke ud for at se hvor meget der er.. (ikke med brystpumpe, men gjorder det bare selv) og kunne kun faa omkring 10 ml ud alt i alt fra begge bryster....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Deaktiveret profil

Gravid2012 skriver:

syntes hver dag jeg har mindre og mindre maelk at gi....

gir ogsaa flaske fordi han ikke bliver maet af min maelk.

Det er kommet helt op paa at jeg gir

flaske (han spiser normalt 3 timer efter)

flaske

amning + flaske

flaske

flaske

amning + flaske

osv.....

proevede at malke ud for at se hvor meget der er.. (ikke med brystpumpe, men gjorder det bare selv) og kunne kun faa omkring 10 ml ud alt i alt fra begge bryster....

det ku godt lyde som om mælken er ved at stoppe.. 

Anmeld

31. oktober 2012

Gravid2012

Freyasmor skriver:

det ku godt lyde som om mælken er ved at stoppe.. 

men hvorfor?

har jeg gjort noget galt?

Anmeld

31. oktober 2012

MorDk

Der er altså stor forskel på selv at prøve at malke ud og når baby sutter! Er det udelukkende pga. det du tænker at der ik er mælk nok? Hvad er det der ellers gør at du tænker du ikke har mælk nok?

Jeg spørger fordi jeg undre mig?

Anmeld

31. oktober 2012

baby012

Gravid2012 skriver:

men hvorfor?

Det du gær galt er at du ikke bruger brystpumpe .. 

når den lille har taget det den skal, så skal brystpumpen frem.. Den får alt ud, og når brystet så er HELT tomt, så ved kroppen at der er større behov for mælk.. Og så producere den mere.. Gjorde selv dette i to uger for at få mælk nok til min datter

Anmeld

31. oktober 2012

S.Maria

Hvor mange gange om dagen ammer du?

Anmeld

31. oktober 2012

Gravid2012

MorDk skriver:

Der er altså stor forskel på selv at prøve at malke ud og når baby sutter! Er det udelukkende pga. det du tænker at der ik er mælk nok? Hvad er det der ellers gør at du tænker du ikke har mælk nok?

jeg taenker bare at min maelk er ved at stoppe, fordi jeg begyndte med at amme uden at gi flaske, og efter nogen dage blev han ikke maet mere saa jeg gav ham flaske efter amning, og lidt efter lidt, blev jeg tvunget til at gi mere og mere flaske... derfor taenker jeg at min maelk er ved at stoppe....

Anmeld

31. oktober 2012

Deaktiveret profil

Gravid2012 skriver:

men hvorfor?

Nej tværtimod.. Det er kroppen der bestemmer, ikke en selv.. :-) 

Men har du prøvet at stimulere dine bryster (lyder forkert)... altså at malke ud, både med maskine og manuelt.. Og når du er i et varmt bad så masser dine bryster.. 

For de kloge siger jo at jo mere der kommer ud jo mere bliver der dannet indeni brystet.. Men der er altså også nogle som lige pludselig stopper med at producere mere mælk, hvilket ikke er ens skyld, det er bare kroppen der siger fra. 

Men når du kun kan presse 10 Ml ud fra begge bryster til sammen, så syntes jeg det lyder af alt for lidt.. Nu ved jeg self ikke hvor gammel din baby er, men 10 Ml, er jo for lidt, så det er super du supplere med flaske. 

Anmeld

31. oktober 2012

Gravid2012

Lahn11 skriver:

Det du gær galt er at du ikke bruger brystpumpe .. 

når den lille har taget det den skal, så skal brystpumpen frem.. Den får alt ud, og når brystet så er HELT tomt, så ved kroppen at der er større behov for mælk.. Og så producere den mere.. Gjorde selv dette i to uger for at få mælk nok til min datter

har faktisk en brystpumpe, kunne vaere man skulle ha den igang tak for dit raad

Anmeld

31. oktober 2012

baby012

MorDk skriver:

Havde samme problem i en periode med min datter, det var fordi at det til sidst gik for langsomt for hende.. Så tog hun ikke det sidste, for så vidste hun at flasken kom, som var nemmere at få mad fra.. 

Så der var ikke andet at gøre end at pumpe ud indtil produktionen var så høj at hun synes ligeså godt om bryst som flaske .. 

Npr babyen ikke tømmer brystet, så falder produktionen en smule ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.