Skoldkopper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Moma

StineW79 skriver:

Ja der er jo ik andet at gøre end at vente og så hva der sker. 

Tror bare i lige ska være OB's på at når han ik fik flere, godt ka få det igen! Vh stine

Regner heller ikke med, at han er blevet imun.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Lise

Hvis du ammer den lille, og du selv har haft skoldkopper, så kan hun jo have dine antistoffer, og dermed er smitterisikoen minimeret.

Min store dreng fik skoldkopper da hans lillebror var blot tre uger gammel. Jeg var lige ved at dø af skræk over at den lille skulle have det allerede, men han fik kun tre knopper der måske kunne være skoldkopper. Nu er han 2½ år gammel, og har dem stadig til gode.

Hvis hun får skoldkopperne, så vil jeg gøre som jeg gjorde med den store - sprøjt med zinklinament, og se hvordan hun reagerer. Hun bliver sikkert ikke hårdt ramt hvis hun får dem.

Anmeld

31. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lise skriver:

Hvis du ammer den lille, og du selv har haft skoldkopper, så kan hun jo have dine antistoffer, og dermed er smitterisikoen minimeret.

Min store dreng fik skoldkopper da hans lillebror var blot tre uger gammel. Jeg var lige ved at dø af skræk over at den lille skulle have det allerede, men han fik kun tre knopper der måske kunne være skoldkopper. Nu er han 2½ år gammel, og har dem stadig til gode.

Hvis hun får skoldkopperne, så vil jeg gøre som jeg gjorde med den store - sprøjt med zinklinament, og se hvordan hun reagerer. Hun bliver sikkert ikke hårdt ramt hvis hun får dem.

Ja god ide med et test sprøjt!! Alberte er heldigvis en dejlig tyk baby, så håber hun har lidt at stå imod med, hvis hun får dem! Vh stine

Anmeld

31. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
StineW79 skriver:

Har sagt til kærsten at han ska be om hjælp på apoteket, for jeg aner heller ik helt hva man ska bruge på dem. Tror du godt man må smøre de små med det?  Vh stine

ja det må du godt er ikke noget der er skadeligt og er som sådan ikke noget som skal smørres ind i huden men bare duppes overfladisk på.

Anmeld

31. oktober 2012

Mussen2

A derma laver en super god zinkliniment på spary uden parabener. Det er super smart det er på spray synes jeg og så tørrer det skoldkopperne lidt ud også, så det heler hurtigere.

Anmeld

31. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nig stakkels thea er nu vågnet for anden gang, pga de dumme, dumme skoldkopper!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.