Så fejler jeg vist noget alligevel.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Muffin_girl

noder1 skriver:

I må undskylde, at jeg skriver her, men synes jeg kan genkende symptomerne. Jeg har prøvet at læse om endometriose, men når jeg snakker om veninder om mine symptomer, får jeg bare at vide, at det er meget normat at have det som jeg har det.

Jeg lider tit af blærebetændelse uden bakterier - så altså ikke rigtig blærebetændelse, men symptomerne er ligesådan.

Derudover har jeg stærke smerter i forbindelse med ægløsning, det gør ond i venstre side af maven i mindst fire dage, og det kommer EFTER ægløsningen. Har nemlig taget test. Det stråler ned i venstre ben, det gør direkte ondt, så jeg nærmest halter rundt og dårligt kan træde koblingen i bilen ned.

Er det noget I har oplevet i forbindelse med endometriose?

Og har det noget at sige i forhold til at blive gravid eller ej? Synes der er delte meninger?

Til trådstarter: Held og lykke, håber det lykkes for dig

Kan du ikke sende mig en privatbesked ? Så kan vi snakke der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

noder1

Profilbillede for noder1

Jo, jeg prøver lige  Tak

Anmeld

31. oktober 2012

LMX

metski83 skriver:

De mente heldigvis heller ikke det var en hindring. Han sagde der imod, at en graviditet var en god behandling.

Lige præcis. Jeg holdt mine væk med p-piller. For det gælder nemlig om at undgå ægløsning.

Heldigvis tog det kun 3-4 mdr før jeg blev gravid, men tilgengæld var det også med cyster i hver eneste ægløsningsperiode optil

Anmeld

1. november 2012

Nessie

Det var da både en god og dårlig nyhed.

Dårlig, fordi man straks tænker, at det kan gøre det sværere at blive gravid, men det er jo allerede svært.
God, fordi det er rart endelig at få at vide at der ER noget galt.

Håber for dig at det lykkes med insemineringen, så du ikke skal alt det igennem igen.

Anmeld

1. november 2012

M&N

Puha en besked at få... Men det må da også være skønt endelig at få vished, på hvorfor det skal være så svært at blive gravide.

Håber virkelig på dette forsøg er jeres tur til at blive gravid og få en fantastisk dejlig guldklump om 9 måneder.

Kæmpe kram 

Anmeld

4. november 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Ja det er jo det du har og det går så fint her! Kvalmen er næsten væk og jeg har ikke kastet op i næsten 1 1/2 uge, så fedt!

Og du spørger bare løs! Så skal jeg svare på alt det jeg kan

Der er en facebook side der hedder endometriose dk hvis du har lyst til at høre fra andre og selv har spørgsmål...

Jeg læste lige, at du døjer med at det gør ondt når du tisser, og du har ondt i lænden og ned i benet, præcis samme ting jeg døjer med! Og så en masse andet, men de ting kan jeg 100% relatere til

De kan meget bedre skræddersy en god behandling, når de ved hvad de skal behandle

Jeg har slet ikke lige fået svaret, det hele har været så overvældende og forvirrende.

Dejligt det går godt hos dig.

Nu håber jeg på at følge trop

Anmeld

4. november 2012

metski83

Nessie skriver:

Det var da både en god og dårlig nyhed.

Dårlig, fordi man straks tænker, at det kan gøre det sværere at blive gravid, men det er jo allerede svært.
God, fordi det er rart endelig at få at vide at der ER noget galt.

Håber for dig at det lykkes med insemineringen, så du ikke skal alt det igennem igen.

Tak skal du have.

Jeg har slet ikke fået svaret, da det hee har været lidt overvældende og forvirrende.

Anmeld

4. november 2012

metski83

BabyWish2012 <3 skriver:

Puha en besked at få... Men det må da også være skønt endelig at få vished, på hvorfor det skal være så svært at blive gravide.

Håber virkelig på dette forsøg er jeres tur til at blive gravid og få en fantastisk dejlig guldklump om 9 måneder.

Kæmpe kram 

Tusinde tak. Jeg har slet ikke fået svaret, det helle har været så overvældende og forvirrende, og er det egentlig stadigvæk.

Anmeld

4. november 2012

Viventerjer

metski83 skriver:

Ja var oppe at blive scannet den anden dag, da jeg jo var begyndt at stikke mig selv.

Det hele går super fint, og gynækologen scanner i højre side, hvor der er 4 follikler. Så scanner han i venstre side, hvor det eneste man kan se, er en stor cyste. Han regner med at det er et endimetriom.

Så fra at gå fra "bare" at være uforklarlige ufrivillige barnløse, så lader det til at jeg faktisk har endemetriose. Det forklarer så de smerter jeg nogle gange har. Mistanken om endimetriose har været der før, men fik at vide at det havde jeg ikke. Men desværre ser det anderledes ud nu.

Så det var noget af et chok den anden dag, og gynækologen kunne ikke forstå det ikke var opdaget noget før.

Så status lige nu er, at den cyste skal fjernes, men forhåbenlig først om 9 måneder, for jeg skal INSEMINERES i morgen.

Bliver jeg ikke gravid i dette forsøg, som er vores første, så skal cysten opereres væk inden næste forsøg. Ellers prøver man under graviditeten at suge væske ud.

Men i morgen sker det, så i må meget gerne krydse fingre for, at vores ønskebaby snart er på vej.

Anmeld

4. november 2012

metski83

Viventerdig skriver:

Tak for det. Blev insimeneret i onsdags. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.