AalborgPigen skriver:
Du spørger eller skriver endelig bare ..
Mine smerter er også værst ved mens, det har jeg dog ikke længere .. Pga jeg har fået en spiral... Men smerterne kommer alligevel.. Men mine er primært venstre side, og venstre ben der gør ondt.. Og så gør min lænd herre NAS!! Og jeg har også tit ondt eller svie når jeg tisser.. Så kender det alt for godt..
GOOD LUCK idag !! 

I må undskylde, at jeg skriver her, men synes jeg kan genkende symptomerne. Jeg har prøvet at læse om endometriose, men når jeg snakker om veninder om mine symptomer, får jeg bare at vide, at det er meget normat at have det som jeg har det.
Jeg lider tit af blærebetændelse uden bakterier - så altså ikke rigtig blærebetændelse, men symptomerne er ligesådan.
Derudover har jeg stærke smerter i forbindelse med ægløsning, det gør ond i venstre side af maven i mindst fire dage, og det kommer EFTER ægløsningen. Har nemlig taget test. Det stråler ned i venstre ben, det gør direkte ondt, så jeg nærmest halter rundt og dårligt kan træde koblingen i bilen ned.
Er det noget I har oplevet i forbindelse med endometriose?
Og har det noget at sige i forhold til at blive gravid eller ej? Synes der er delte meninger?
Til trådstarter: Held og lykke, håber det lykkes for dig 
Anmeld