Så fejler jeg vist noget alligevel.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Jeg har også endometriose, og se hvor fint det er gået her jeg fik faktisk at vide, at det er meget bedre, at de kender årsagen til barnløsheden, for så er det tit nemmere at hjælpe! Så det er nok ikke så skidt det ikke er godt for noget

Jeg alt hvad jeg kan for, at det lykkedes i første forsøg for jer

Skriv endelig hvis du har brug for noget viden om endo, har efterhånden haft de i mange år

Men meget mærkeligt, så fik jeg at vide første gang jeg blev scannet, at der var en cyste, dog i den anden side, men den forsvandt igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

metski83

Muhmi skriver:

Tak skal du have

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

metski83 skriver:

Tak skal du have

Anmeld

30. oktober 2012

Christina :-)

metski83 skriver:

Tuisnde tak skal du have

Min søster har selv det og kan detsværre ikk få børn på natuligvis men håber det lykkes imorgen

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Det er rigtigt, og jeg har jo lovet at følge dig

Det kan sagtens være at jeg får brug for at høre noget om det på et tidspunkt.

Jeg fik faktisk også at vide, da vi var til samtale angående insimenering, at det var lettere at hjælpe, når man vidtse hvad der skulle behandles for.

Ja det er jo det du har og det går så fint her! Kvalmen er næsten væk og jeg har ikke kastet op i næsten 1 1/2 uge, så fedt!

Og du spørger bare løs! Så skal jeg svare på alt det jeg kan

Der er en facebook side der hedder endometriose dk hvis du har lyst til at høre fra andre og selv har spørgsmål...

Jeg læste lige, at du døjer med at det gør ondt når du tisser, og du har ondt i lænden og ned i benet, præcis samme ting jeg døjer med! Og så en masse andet, men de ting kan jeg 100% relatere til

De kan meget bedre skræddersy en god behandling, når de ved hvad de skal behandle

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Men meget mærkeligt, så fik jeg at vide første gang jeg blev scannet, at der var en cyste, dog i den anden side, men den forsvandt igen.

Cysterne kan godt springe af sig selv, det skulle vist gøre vildt ondt, jeg har ikke selv prøvet det... Men de kan også godt "bare" forsvinde, så vidt jeg ved...

Anmeld

31. oktober 2012

Muffin_girl

metski83 skriver:

Tak skal du have

Nej det har du ikke fortalt at du havde.

Det kan da godt være jeg har nogle spørgsmål på et tidspunkt.

Jeg har allerede selv læst en del på nettet, faktisk for længe siden, da jeg selv har haft mistanke til det.

Nogle gange har jeg mange smerter, som regel ugen op til mens, og i forbindelse med at jeg tisser. Det sidder også mest i den ene side, og gør ondt ned i benet/låret og om i lænden.

Du spørger eller skriver endelig bare .. 

Mine smerter er også værst ved mens, det har jeg dog ikke længere .. Pga jeg har fået en spiral... Men smerterne kommer alligevel.. Men mine er primært venstre side, og venstre ben der gør ondt.. Og så gør min lænd herre NAS!! Og jeg har også tit ondt eller svie når jeg tisser.. Så kender det alt for godt..

GOOD LUCK idag !! 

Anmeld

31. oktober 2012

**Ønskebabyen

metski83 skriver:

Ja var oppe at blive scannet den anden dag, da jeg jo var begyndt at stikke mig selv.

Det hele går super fint, og gynækologen scanner i højre side, hvor der er 4 follikler. Så scanner han i venstre side, hvor det eneste man kan se, er en stor cyste. Han regner med at det er et endimetriom.

Så fra at gå fra "bare" at være uforklarlige ufrivillige barnløse, så lader det til at jeg faktisk har endemetriose. Det forklarer så de smerter jeg nogle gange har. Mistanken om endimetriose har været der før, men fik at vide at det havde jeg ikke. Men desværre ser det anderledes ud nu.

Så det var noget af et chok den anden dag, og gynækologen kunne ikke forstå det ikke var opdaget noget før.

Så status lige nu er, at den cyste skal fjernes, men forhåbenlig først om 9 måneder, for jeg skal INSEMINERES i morgen.

Bliver jeg ikke gravid i dette forsøg, som er vores første, så skal cysten opereres væk inden næste forsøg. Ellers prøver man under graviditeten at suge væske ud.

Men i morgen sker det, så i må meget gerne krydse fingre for, at vores ønskebaby snart er på vej.

håber det kommer til at gå godt

Anmeld

31. oktober 2012

Sandradee82

metski83 skriver:

Ja var oppe at blive scannet den anden dag, da jeg jo var begyndt at stikke mig selv.

Det hele går super fint, og gynækologen scanner i højre side, hvor der er 4 follikler. Så scanner han i venstre side, hvor det eneste man kan se, er en stor cyste. Han regner med at det er et endimetriom.

Så fra at gå fra "bare" at være uforklarlige ufrivillige barnløse, så lader det til at jeg faktisk har endemetriose. Det forklarer så de smerter jeg nogle gange har. Mistanken om endimetriose har været der før, men fik at vide at det havde jeg ikke. Men desværre ser det anderledes ud nu.

Så det var noget af et chok den anden dag, og gynækologen kunne ikke forstå det ikke var opdaget noget før.

Så status lige nu er, at den cyste skal fjernes, men forhåbenlig først om 9 måneder, for jeg skal INSEMINERES i morgen.

Bliver jeg ikke gravid i dette forsøg, som er vores første, så skal cysten opereres væk inden næste forsøg. Ellers prøver man under graviditeten at suge væske ud.

Men i morgen sker det, så i må meget gerne krydse fingre for, at vores ønskebaby snart er på vej.

er ked af at høre om cysten - håber at alt lykkedes alligevel

for at give dig lidt mod på det hele - jeg blev gravid ved første inseminering - så det kan lade sig gøre

Anmeld

31. oktober 2012

noder1

Profilbillede for noder1
AalborgPigen skriver:

Du spørger eller skriver endelig bare .. 

Mine smerter er også værst ved mens, det har jeg dog ikke længere .. Pga jeg har fået en spiral... Men smerterne kommer alligevel.. Men mine er primært venstre side, og venstre ben der gør ondt.. Og så gør min lænd herre NAS!! Og jeg har også tit ondt eller svie når jeg tisser.. Så kender det alt for godt..

GOOD LUCK idag !! 

I må undskylde, at jeg skriver her, men synes jeg kan genkende symptomerne. Jeg har prøvet at læse om endometriose, men når jeg snakker om veninder om mine symptomer, får jeg bare at vide, at det er meget normat at have det som jeg har det.

Jeg lider tit af blærebetændelse uden bakterier - så altså ikke rigtig blærebetændelse, men symptomerne er ligesådan.

Derudover har jeg stærke smerter i forbindelse med ægløsning, det gør ond i venstre side af maven i mindst fire dage, og det kommer EFTER ægløsningen. Har nemlig taget test. Det stråler ned i venstre ben, det gør direkte ondt, så jeg nærmest halter rundt og dårligt kan træde koblingen i bilen ned.

Er det noget I har oplevet i forbindelse med endometriose?

Og har det noget at sige i forhold til at blive gravid eller ej? Synes der er delte meninger?

Til trådstarter: Held og lykke, håber det lykkes for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.