Hvad laver i om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

naomi skriver:

Grunden til at jeg spørger er at jeg af og til føler jeg spilder mine aftener.. Laaaangt de fleste aftener laver jeg intet! Altså ligger på sofaen og surfer lidt på nettet, ser lidt tv og sådan. Og nogle få aftener ordner jeg vasketøj o.lign. Føler bare nogen gange jeg spilder tiden ved bare at ligge slappe af men med en dag på arbejde og de ting der følger med når man er mor i en børnefamilie er jeg bare helt færdig Og at jeg nu på lykkelig vis er gravid gør det jo ikke trætheden bedre

Din aften lyder som min præcis..
Kun de dage min 'sovekammerat' er her synes jeg aftenen bliver udnyttet rigtigt. Forstå mig ret. ellers synes jeg ikk jeg laver andet end at dase på sofaen, og kan alle tv-kanalers tv-program udenad ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Pige2009

naomi skriver:

Grunden til at jeg spørger er at jeg af og til føler jeg spilder mine aftener.. Laaaangt de fleste aftener laver jeg intet! Altså ligger på sofaen og surfer lidt på nettet, ser lidt tv og sådan. Og nogle få aftener ordner jeg vasketøj o.lign. Føler bare nogen gange jeg spilder tiden ved bare at ligge slappe af men med en dag på arbejde og de ting der følger med når man er mor i en børnefamilie er jeg bare helt færdig Og at jeg nu på lykkelig vis er gravid gør det jo ikke trætheden bedre

Jeg NYDER mine aftener alene, hvor dagens dont er overstået og jeg slapper fuldstændig af! Ser lidt TV, læser, surfer på net osv. Det er noget jeg prioriterer,  så pligter er der intet af efter Laura er puttet

Anmeld

30. oktober 2012

Tip!

Nogle af mine aftener går med lidt praktisk... ordne vasketøj, rydde lidt op her, gøre tasker, madpakke klar og finde tøj frem til dagen efter..

De aftener hvor jeg har fri dagen efter, så klare vi de småting om morgenen, hvor vi har god tid

Så læser jeg lidt teori (Piaget din gamle tørre hat), laver lidt på mit praktik dokument, forberedelse til vejledning osv..

Nogle gange har jeg da også en bette gæst på besøg

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier

naomi skriver:

så lidt som muligt! - men det pga. graviditeten, den har virkelig været ond ved mig, og har de sidste par uger haft min iskiasnerve i klemme så rent fysisk kan jeg ikke andet end at sidde og glo om aften

før i tiden gik vi ture, tog ud og kiggede på ting osv - men ikke mere

Anmeld

30. oktober 2012

Clisolka

naomi skriver:

Jeg har det akkurat som dig - jeg har brug for at slappe af efter en hård arbejdsdag med en masse baggrundssnak!  Telefoner en hel arbejdsdag + 4 timers transport, så skal jeg have clearet hovedet 

Anmeld

30. oktober 2012

modesty

Et par gange om ugen er jeg ude med veninder eller i biffen eller lignende. Når jeg er hjemme stener jeg totalt på sofaen fra bebs sover og til jeg går i seng. UDEN dårlig samvittighed. 

Anmeld

30. oktober 2012

Valle81

Alt alt for lidt, men som "alenemor" mandag til torsdag til tre børn samt du fuldtidsarbejde orker jeg ikke at lave for meget. Jeg burde lave langt mere......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.