Hvad laver i om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.128 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

naomi

Grunden til at jeg spørger er at jeg af og til føler jeg spilder mine aftener.. Laaaangt de fleste aftener laver jeg intet! Altså ligger på sofaen og surfer lidt på nettet, ser lidt tv og sådan. Og nogle få aftener ordner jeg vasketøj o.lign. Føler bare nogen gange jeg spilder tiden ved bare at ligge slappe af men med en dag på arbejde og de ting der følger med når man er mor i en børnefamilie er jeg bare helt færdig Og at jeg nu på lykkelig vis er gravid gør det jo ikke trætheden bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Peanut

naomi skriver:

Grunden til at jeg spørger er at jeg af og til føler jeg spilder mine aftener.. Laaaangt de fleste aftener laver jeg intet! Altså ligger på sofaen og surfer lidt på nettet, ser lidt tv og sådan. Og nogle få aftener ordner jeg vasketøj o.lign. Føler bare nogen gange jeg spilder tiden ved bare at ligge slappe af men med en dag på arbejde og de ting der følger med når man er mor i en børnefamilie er jeg bare helt færdig Og at jeg nu på lykkelig vis er gravid gør det jo ikke trætheden bedre

Laver præcis det samme som dig om aftenen, og det har jeg brug for efter en dag på jobbet - men føler ikke at jeg spilder min tid 

Anmeld

30. oktober 2012

naomi

Peanut skriver:

Laver præcis det samme som dig om aftenen, og det har jeg brug for efter en dag på jobbet - men føler ikke at jeg spilder min tid 

hehe... jamen så er jeg da heldigvis ikke den eneste

Anmeld

30. oktober 2012

Kloster

Om aftenen ser jeg tv og ordner vasketøj, hvis der er noget i tv, jeg vil se. Ellers tager jeg hen og træner i motionscenteret. Ell tager op til en af veninderne og får kaffe. Nogle aftenen overfalder sofaen mig også, men det er ikke så tit.

Anmeld

30. oktober 2012

M (:

naomi skriver:

Jeg laver heller ikke så meget.. Hvis jeg ikke spiser hos mine forældre/svigerforældre eller er til møde (ca. 1 x ugentligt), så ser jeg tv med kæresten og surfer på nettet..

Anmeld

30. oktober 2012

booster_88

Ser fjernsyn/film, surfer på nettet, ligger vasketøj sammen og på plads, gør lidt rent og er kreativ i form at strikke eller scarppe eller andet sjov .

Anmeld

30. oktober 2012

Kamilla-m

Jeg plejer ordne køkkenet mens min kæreste bader børnene.

når de er puttet rytter vi lige op i stuen og køkkenet for legetøj og hænger en maskine tøj op og sætter en ny over, så bliver der fundet tøj frem, og smurt madpakker og pakket frugt og så hedder det lektier. Er typisk først færdig KL 21-22 og så sidder jeg lige og slapper af inden det er god nat .

Jeg ville ønske jeg havde tid til at sidde om aften som dig

Anmeld

30. oktober 2012

B&J

vi snakker

ser film

sidder på bærbar

ellers træner jeg i stuen

jaa ellers slapper vi totalt af

Anmeld

30. oktober 2012

naomi

det lyder heldigvis ikke til at jeg falder helt udenfor kategorien tusind tak for jeres svar

Anmeld

30. oktober 2012

lycly

Min aften går med at lave mad, tage af bordet, som regel vasker jeg også op da jeg hader at stå op til en opvask Så putter jeg Julia ved 19-20-tiden og derefter så ligger kæresten og jeg bare på sofaen enten og snakker eller ser tv sammen. Jeg elsker det der med endelig bare at kunne slappe af efter en lang arbejdsdag, og en eftermiddag med en datter i ulvetimen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.