Hvad laver i om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

naomi

LuLy skriver:

Min aften går med at lave mad, tage af bordet, som regel vasker jeg også op da jeg hader at stå op til en opvask Så putter jeg Julia ved 19-20-tiden og derefter så ligger kæresten og jeg bare på sofaen enten og snakker eller ser tv sammen. Jeg elsker det der med endelig bare at kunne slappe af efter en lang arbejdsdag, og en eftermiddag med en datter i ulvetimen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

An&Jo

Jeg ser tv, går til banko, går til zumba, ordner vasketøj, rydder op, smutter til kaffe ved veninderne..

Men nogen aftener ja så er sofaen bare bedst, og så sætter jeg mig altså der,,

Anmeld

30. oktober 2012

Tulle28

Vi laver ikke det helt store. Har en datter på 2,5 og en på lige godt 8 uger og når de er gået til ro omkring kl. 20.00 ser vi som regel fjernsyn eller sidder med Ipad'en til kl. 22.00, hvor vi går i seng. Ret kedelige aftener egentlig Men må indrømme, at jeg er temmelig flad når børnene er puttet og vi sætter os i sofaen! Men sådan er det også hos mine veninder som har barn/børn, så det er nok ret normalt

Inden vi fik nr. 2 havde vi en dag om ugen hvor bedsterne hentede og puttede og vi så kunne lave hvad vi havde lyst til - træne, gå i bio, gå på cafe, ses med venner/veninder... Det var guld værd og det glæder jeg mig til at vi kan gøre igen

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

Jeg slapper af på sofaen, ser lidt tv, surfer på nettet, hygger med kæresten, hygger med veninderne eller lægger vasketøj sammen (det gør jeg dog tit foran tv'et).

Så du er ikke ene om at slappe af og lave ingenting! Og jeg går hjemme, så jeg kan jo også nå en masse i løbet af dagen

Anmeld

30. oktober 2012

Benjamins'mor

Ordner opvask når vi har spist.
Ordner vasketøj.
Leger med vores søn (han bliver først puttet kl. 20.30 - 21.00).
Ser tv.
Surfer på nettet.
Ordner nogle ting vi skal have ordnet.

- laver nogle gange hobby. Men det er sjællendt.

Anmeld

30. oktober 2012

Fenja09

Jeg behøver næsten ikke skrive hvad jeg laver, for det er nævnt nogle gange efterhånden hehe Tror ikke du er unormal, men føler du at du spilder din tid kunne du måske se om du har lyst til at lave noget kreativt om aftenen. Jeg starter på at male igen her i Nov. for så kommer der bestillinger til julegaver, men ellers så plejer jeg også bare at slappe af, rydde op og gøre rent.

Hvis dig og kæresten kan lide brætspil/kortspil så går vi jo en god tid i møde til det - og det er hyggeligt

/Fenja

Anmeld

30. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Jaaa nu er jeg så uheldig at have gået hjemme siden maj i år , (afsluttet udd). Så jeg laver alt det praktiske om dagen imen kæresten er på job og sønnemand i Dp.
Jeg henter så sønnemand omkring kl 14.30 så hygger vi enten ude eller inde til omkring kl 16 , så går jeg igang med mad , vi spiser senest kl 17.30 . så ryddes der af bordet og laves madpakker .. og derefter kommer sønnemand i bad , vi hygger lidt efter bad og kl 19 er det godnat..

Så er det endelig tid til voksen tid som vi kalder det , hvor vi ser tv mig og kæresten surfer på nettet eller ja snakker ..

Jeg er gravid 40+1 så det er selvfølgelig begrænset hvor længe det vare ved sådan her da der er en lille som kræver noget om aftenen os

Anmeld

30. oktober 2012

DitteFisk

Jeg synes også jeg spilder min tid hvis jeg har sådan nogle aftner, men nyd det ! De fleste aftner lige pt har jeg travlt med projekt-arbejde og jeg ville egentlig helst kunne sætte mig ned og læse en bog eller få lavet nogle andre småting og hyggetind

Anmeld

30. oktober 2012

JulieE

Tja... Udover de almindelig gøremål så ser jeg tv, surfer og hækler jeg (gerne samtididg ). Eller læser en god bog, en skønlitteratur eller noget teori i forhold til mit job 

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

Slapper af... Ser film... Er på baby, facebook og youtube... Stener max når Silas er lagt i seng... Føler ikke mine aftener er spildt, tværdigmod, jeg får en tiltrængt afslapper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.