Breaking dawn del 2 jayy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Jeg skal se den, muligvis til forpremieren Dog i Randers.

Jeg glæder mig ikke helt vildt. Bøgerne er betydeligt bedre end filmene, men jeg er spændt på at se hvad der sker, eftersom at jeg ikke gad læse serien færdig. Høhø

Vi skal se den torsdag d. 15/11 kl. 16.30 i Randers - glæder mig selvom jeg godt ved, hvordan det ender..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MariaKyedDK skriver:

Jaah, har også læst bøgerne

Jeg håber godt nok de følger bogen, så godt så muligt, for det er bare så godt beskrevet! Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

Musen5

rikkeregnbue skriver:

Jeg skal se den, men ikke i Herning, men jeg glæder mig sindsygt!!!!

Hvad dato?

Vi skal se den d 15 kl 20.30

Det blir helt vildt feeeeeeeeeeeeeeedt. Glæder mig som en anden 5 årig dagen før juleaften.

/Mette

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

BabyMus skriver:

Ja vi plejer egentlig også at se den om aftenen, men i år er der ingen af os der skal på arbejde den dag. Så blev vi enige om at vi ligeså godt kunne se den lidt tidligere, så kan jeg også nå til dans om aftenen. (:

Uh, spændende. Håber det kommer til at gå godt så, og du ikke savner hende for meget. (:

Jeg håber godt nok også at alberte opføre sig ordenligt, og bare putter sig inden jeg køre. Thea plejer at blive puttet omkring kl 19-19.30, så hun er jo nem nok. Er sikker på han nok ska klare det. Han er jo verdens bedste far

Jeg glæder mig til at komme ud lidt alene, og uden baby og barnevogn, også hjælper det jo at jeg ved ungerne er hjemme ved far! Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

M (: skriver:

Vi skal også se den, men desværre er det i Randers 16.30 (:

Det lyder da ellers også helt fint  Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

M (:

StineW79 skriver:

Det lyder da ellers også helt fint  Vh stine

Ja, det er rart, at det er rimelig tidligt på dagen (:

Anmeld

30. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Musen5 skriver:

Hvad dato?

Vi skal se den d 15 kl 20.30

Det blir helt vildt feeeeeeeeeeeeeeedt. Glæder mig som en anden 5 årig dagen før juleaften.

/Mette

Den 16 klokken 18:30 tror jeg det var

Anmeld

30. oktober 2012

Musen5

rikkeregnbue skriver:

Den 16 klokken 18:30 tror jeg det var

Uh det bliver godt :-)

/Mette

Anmeld

30. oktober 2012

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Jeg håber godt nok de følger bogen, så godt så muligt, for det er bare så godt beskrevet! Vh stine

Ja, men bøgerne er meget bedre end filmene er, men håber os de følger dem meget ,, det synes jeg de har været gode til med de andre

desværre kan man jo ikke Vise Mange af de Følser som er i bogen.. men det er det fantastiske ved at læse

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

M (: skriver:

Vi skal se den torsdag d. 15/11 kl. 16.30 i Randers - glæder mig selvom jeg godt ved, hvordan det ender..

Jeg er syg i dag, så orkede ikke lige ræset med at komme til forpremieren. Måske vi ses den 15.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.