Breaking dawn del 2 jayy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
33 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så er der bestilt billetter til Breaking dawn del 2, og nu glæder jeg mig bare til at det bliver torsdag d 15!!! 

Det bliver første gang Far ska være alene hjemme en aften med begge unger, og er noget spændt på hvordan det kommer til at gå!! 

Han er Van til at alberte sover når jeg er afsted alene, så nu må vi se hva der sker. Har lovet at malke en flaske ud til hende, så de ka klare sig, hvis hun bliver sulten. Har bestilt billetter til kl 21.30, så forhåbenlig, vil hun bare sove mens jeg er væk. 

Jayy jeg glæder mig så vildt! Andre som ska ind og se den der?? Og evt i Herning? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg skal se den, men ikke i Herning, men jeg glæder mig sindsygt!!!!

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

Jeg skal se den, muligvis til forpremieren Dog i Randers.

Jeg glæder mig ikke helt vildt. Bøgerne er betydeligt bedre end filmene, men jeg er spændt på at se hvad der sker, eftersom at jeg ikke gad læse serien færdig. Høhø

Anmeld

30. oktober 2012

wamse

Så har jeg også bestilt 2 billetter til at se den d. 16/11 i Varde

Bliver så fedt

Anmeld

30. oktober 2012

BigHope13

Jeg skal helt sikkert også se den venter med længsel men det bliver dog først d 25 novemberhjffx sammen med to veninder fra handelsskolen og det bliver kanont. vi har været inde og se alle Twilight filmene sammen og plejer at have det vold hyggelig så Ihhh hvor jeg glæder mig

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

rikkeregnbue skriver:

Jeg skal se den, men ikke i Herning, men jeg glæder mig sindsygt!!!!

Kom så d 15/11!! Tror det bliver så hyggeligt, ska ind og se den med min søster og 2 veninder! Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

Dinna88 skriver:

Jeg skal se den, muligvis til forpremieren Dog i Randers.

Jeg glæder mig ikke helt vildt. Bøgerne er betydeligt bedre end filmene, men jeg er spændt på at se hvad der sker, eftersom at jeg ikke gad læse serien færdig. Høhø

Jeg elsker også bare bøgerne og har læst dem et par gange, og er enig i at de er bedre end filmene, men syntes nu alligevel de er mega gode! 

Uha er meget misundelig!! Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

wamse skriver:

Så har jeg også bestilt 2 billetter til at se den d. 16/11 i Varde

Bliver så fedt

Har en tradition med at se dem til premieren, for så høre jeg ik andre snakke om dem inden jeg får dem set. Lidt tosset har man jo lov at være  Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

BigBabyWish12 skriver:

Jeg skal helt sikkert også se den venter med længsel men det bliver dog først d 25 novemberhjffx sammen med to veninder fra handelsskolen og det bliver kanont. vi har været inde og se alle Twilight filmene sammen og plejer at have det vold hyggelig så Ihhh hvor jeg glæder mig

Ska også afsted med min søster og 2 veninder, det er bare så hyggeligt!! Glæder mig helt vildt  Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

Kofoed.

Jeg har bestilt to billetter i Kolding til d 15, den første forestilling. Men hvem nummer to bliver er stadig uvis, ha ha. Jeg glæder mig også HELT VILDT, har læst bogen så mange gange de seneste 2 år, endelig kommer den sidste film i biffen... Jeg har planlagt et mini maraton, så ser de 4 første hjemme og så ind i biffen og se den sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.