Breaking dawn del 2 jayy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Ja så er der bestilt billetter til Breaking dawn del 2, og nu glæder jeg mig bare til at det bliver torsdag d 15!!! 

Det bliver første gang Far ska være alene hjemme en aften med begge unger, og er noget spændt på hvordan det kommer til at gå!! 

Han er Van til at alberte sover når jeg er afsted alene, så nu må vi se hva der sker. Har lovet at malke en flaske ud til hende, så de ka klare sig, hvis hun bliver sulten. Har bestilt billetter til kl 21.30, så forhåbenlig, vil hun bare sove mens jeg er væk. 

Jayy jeg glæder mig så vildt! Andre som ska ind og se den der?? Og evt i Herning? Vh stine

Jeg skal se den men ikke der hvor du skal ... bor på vestsjælland, men hold nu op hvor jeg glæder mig enormt til at se den

Har virkelig ventet længe på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kofoed. skriver:

Jeg har bestilt to billetter i Kolding til d 15, den første forestilling. Men hvem nummer to bliver er stadig uvis, ha ha. Jeg glæder mig også HELT VILDT, har læst bogen så mange gange de seneste 2 år, endelig kommer den sidste film i biffen... Jeg har planlagt et mini maraton, så ser de 4 første hjemme og så ind i biffen og se den sidste

Hé Hé ja jeg ska også holde mini marton, det er helt sikkert! Godt jeg går hjemme på barsel, så sku jeg nok ku nå det. Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

Kofoed.

StineW79 skriver:

Hé Hé ja jeg ska også holde mini marton, det er helt sikkert! Godt jeg går hjemme på barsel, så sku jeg nok ku nå det. Vh stine

Jeg er desværre syg den dag, så kommer ikke i skole, ha ha

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

MariaKyedDK skriver:

Jeg skal se den men ikke der hvor du skal ... bor på vestsjælland, men hold nu op hvor jeg glæder mig enormt til at se den

Har virkelig ventet længe på den

Ja jeg syntes godt nok også at jeg har ventet længe! Ka jo sige at jeg i det mindste ved hvordan den ender fra bøgerne, og er vildt spændt på hvordan de har lavet det! Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

Kofoed. skriver:

Jeg er desværre syg den dag, så kommer ikke i skole, ha ha

God planlægning!! Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

BabyMus

Uha, ja nu er der snart ikke så lang tid til mere! Vi har fået billetter til kl. 14 i Imperial på premieredagen. (:

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

BabyMus skriver:

Uha, ja nu er der snart ikke så lang tid til mere! Vi har fået billetter til kl. 14 i Imperial på premieredagen. (:

Ja kl 14 ville såmænd også ha passet bedre her, for så alberte ha sovet middagslur, men dem jeg ska se den med ska arbejde. Men en aftens forstilling er også helt fint med mig. Så bliver det første gang ude, uden baby i babben! Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Ja jeg syntes godt nok også at jeg har ventet længe! Ka jo sige at jeg i det mindste ved hvordan den ender fra bøgerne, og er vildt spændt på hvordan de har lavet det! Vh stine

Jaah, har også læst bøgerne

Anmeld

30. oktober 2012

BabyMus

StineW79 skriver:

Ja kl 14 ville såmænd også ha passet bedre her, for så alberte ha sovet middagslur, men dem jeg ska se den med ska arbejde. Men en aftens forstilling er også helt fint med mig. Så bliver det første gang ude, uden baby i babben! Vh stine

Ja vi plejer egentlig også at se den om aftenen, men i år er der ingen af os der skal på arbejde den dag. Så blev vi enige om at vi ligeså godt kunne se den lidt tidligere, så kan jeg også nå til dans om aftenen. (:

Uh, spændende. Håber det kommer til at gå godt så, og du ikke savner hende for meget. (:

Anmeld

30. oktober 2012

M (:

StineW79 skriver:

Ja så er der bestilt billetter til Breaking dawn del 2, og nu glæder jeg mig bare til at det bliver torsdag d 15!!! 

Det bliver første gang Far ska være alene hjemme en aften med begge unger, og er noget spændt på hvordan det kommer til at gå!! 

Han er Van til at alberte sover når jeg er afsted alene, så nu må vi se hva der sker. Har lovet at malke en flaske ud til hende, så de ka klare sig, hvis hun bliver sulten. Har bestilt billetter til kl 21.30, så forhåbenlig, vil hun bare sove mens jeg er væk. 

Jayy jeg glæder mig så vildt! Andre som ska ind og se den der?? Og evt i Herning? Vh stine

Vi skal også se den, men desværre er det i Randers 16.30 (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.