Han gylper helt vildt! Og skriger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

MorDk

Måske han har refluks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Nemesis

mine tanker er også at han har refluks og mavesyre det kommer op i halsen gør det slet ikke behageligt at ligge ned.

Jonas gylpede også rigtig rigtig meget og det viste sig så han faktisk var mælkeallergiker. Han gylpede faktisk helt til han var over 1½ år (ja der er det jo faktisk mere opkast)

Du kan evt. prøve at købe en dåse profylac/nutramigen som er mælkefrit. Man kan ogås få noget johannesbrødkernemel man kan blande i mme så den bliver mere tyk og derfor ikke (så let) kommer op.

Der er også nogle der har haft held til at holde måltiderne til max 120 ml af gangen..altså små men hyppigere måltider.

Men slå i bordet overfor din læge og sig at noget er galt!

:-) Sisse

Anmeld

30. oktober 2012

Team Putte

morethanperfect skriver:

Hvilke flaske brugte du før avent ??

Vi startede på MAM med den mindste sut og det væltede bare ud af den stakkels pige

Anmeld

30. oktober 2012

Mor til Frederic og Freya

morethanperfect skriver:

Åhh ja .. Noel er nu snart 5 uger .. 

Noel har gylpet fra dag 1. men nu er det bare SÅÅ meget værre ..
Vi skifter tøj , 4-5 gange om dagen alle sammen , for han gylper på sig selv, på os, på sin dyne , ja, overalt  

Han gylper ikke kun når han har spist , men det kan komme 3 timer efter han har spist .. Han har dog taget på siden fødslen ..

Han bøvser 2 gange inde i måltidet , hvor der selvf. også kommer gylp med , men jeg VED han ikke har overspist der .. Efter måltidet bøvser og gylper han også ...

Han er MEGA urolig døgnets 24 timer , og det eneste der hjælper , for det meste , er at pakke ham ind i dynen helt tæt , og så gå rundt og vugge ham .. Han kan IKKE være vågen uden han er sur ..
Han vågner en gang i timen hver nat fordi han har gylpet overalt i sengen
Han sover kun 4 timer ca. om dagen , og det er om eftermiddagen , og så tager han 4 timer i streg ..

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op ..
Aner ikke om gylpen og skrigerriet har noget med hinanden og gøre , men har brug for andre der måske har stået i samme situation .. ?? Hvad gjorde i ?????????

Min SP. siger det er normalt at de gylper
Men det tror jeg ikke det er i de mængder  

Og han får flaske .. Allomin ..

Uh det lyder meget som vores den store dengang han var spæd ang gylp..

Vi nåed at skifte 'køre hjem tøj' 5 gange og han endte med at komme hjem i nattøj... Alt stod skråt herhjemme og han blev skiftet før amning.

Han tog okay på, nogle gange blot 50 g på 1 mdr - men han's trivsel var ikke påvirket, ud over alt det vasketøj det gav...

Freya skulle også svøbes de første mange mdr for at falde til ro, men også når verden bare blev for stor - ved mange mennesker osv. En tur i legoland og hun var 'ødelagt' de næste 2 dage - kun hænge på arm og svøbes...

Har i været til 5 ugers us? og evt tjekke ørerne eller lign. Kan også være han har noget i klemme, som udløser det gylp og igen andre er bare gylpe børn...

Min sp siger at alt inden for 1 time efter mad er gylp og alt over 1 time er opkast..

Freya er 6 mdr og kan stadig gylpe/opkast flere timer efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.