Han gylper helt vildt! Og skriger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Åh, det ved jeg ikke! Har din læge ikke telefontid i morgen, så du kan spørge? 

Jo .. Men han skal til 5 ugers undersøgelse nu her , så tænker jeg kan spørge .. Tror bare ikke det er til meget hjælp dernede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

nielsen80

Synes du skulle prøve at få ham undersøgt ved lægen, evt få en henvisning til en special læge. Det kan jo være svær refluks eller allergi som dinna88 skriver. Børn gylper ja, men ikke så meget som du beskriver.

Du får forøvrigt lige et , det lyder ret hårdt.

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Jo .. Men han skal til 5 ugers undersøgelse nu her , så tænker jeg kan spørge .. Tror bare ikke det er til meget hjælp dernede

Hm, ja okay

Men jeg kan ikke gøre mig klog på det, høhø. Men held og lykke 

Anmeld

30. oktober 2012

morethanperfect

nielsen80 skriver:

Synes du skulle prøve at få ham undersøgt ved lægen, evt få en henvisning til en special læge. Det kan jo være svær refluks eller allergi som dinna88 skriver. Børn gylper ja, men ikke så meget som du beskriver.

Du får forøvrigt lige et , det lyder ret hårdt.

Tak for knuset .. Det er ikke særlig sjovt

Ja tror jeg ringer til lægen i morgen .

Anmeld

30. oktober 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Hm, ja okay

Men jeg kan ikke gøre mig klog på det, høhø. Men held og lykke 

Heheh nej okay 

Tak 

Anmeld

30. oktober 2012

Team Putte

morethanperfect skriver:

Åhh ja .. Noel er nu snart 5 uger .. 

Noel har gylpet fra dag 1. men nu er det bare SÅÅ meget værre ..
Vi skifter tøj , 4-5 gange om dagen alle sammen , for han gylper på sig selv, på os, på sin dyne , ja, overalt  

Han gylper ikke kun når han har spist , men det kan komme 3 timer efter han har spist .. Han har dog taget på siden fødslen ..

Han bøvser 2 gange inde i måltidet , hvor der selvf. også kommer gylp med , men jeg VED han ikke har overspist der .. Efter måltidet bøvser og gylper han også ...

Han er MEGA urolig døgnets 24 timer , og det eneste der hjælper , for det meste , er at pakke ham ind i dynen helt tæt , og så gå rundt og vugge ham .. Han kan IKKE være vågen uden han er sur ..
Han vågner en gang i timen hver nat fordi han har gylpet overalt i sengen
Han sover kun 4 timer ca. om dagen , og det er om eftermiddagen , og så tager han 4 timer i streg ..

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op ..
Aner ikke om gylpen og skrigerriet har noget med hinanden og gøre , men har brug for andre der måske har stået i samme situation .. ?? Hvad gjorde i ?????????

Min SP. siger det er normalt at de gylper
Men det tror jeg ikke det er i de mængder  

Og han får flaske .. Allomin ..

Ida gylpede vildt da hun begyndte at få flaske.. Så skiftede vi til Avent hvor hun virkelig skal arbejde for maden og den ik bare flyder.. Det hjalp fra dag 1!

Anmeld

30. oktober 2012

spj

Øv, det lyder ikke sjovt. Så er det altså hårdt med 2 små børn.

Har han været til 5 ugers undersøgelse? I så fald hvad siger lægen til at han gylper så meget?
Det lyder lidt vildt, men der er jo nogen børn der gylper meget.

Min søn er 7 uger og jeg synes godt nok også han brokker sig meget når han er vågen. Han kan ikke ligge 2 sekunder alene unden han græder og tit hjælper det heller ikke at sidde med ham. Synes også han græder hele tiden når han er vågen og tit må vi også gå rundt med han viklet ind i dynen for at få han til at sove.
Ved ikke rigtig hvad man skal gøre ved det eller hvorfor det er sådan.

Anmeld

30. oktober 2012

morethanperfect

Team Putte skriver:

Ida gylpede vildt da hun begyndte at få flaske.. Så skiftede vi til Avent hvor hun virkelig skal arbejde for maden og den ik bare flyder.. Det hjalp fra dag 1!

Hvilke flaske brugte du før avent ??

Anmeld

30. oktober 2012

morethanperfect

spj skriver:

Øv, det lyder ikke sjovt. Så er det altså hårdt med 2 små børn.

Har han været til 5 ugers undersøgelse? I så fald hvad siger lægen til at han gylper så meget?
Det lyder lidt vildt, men der er jo nogen børn der gylper meget.

Min søn er 7 uger og jeg synes godt nok også han brokker sig meget når han er vågen. Han kan ikke ligge 2 sekunder alene unden han græder og tit hjælper det heller ikke at sidde med ham. Synes også han græder hele tiden når han er vågen og tit må vi også gå rundt med han viklet ind i dynen for at få han til at sove.
Ved ikke rigtig hvad man skal gøre ved det eller hvorfor det er sådan.

Det har vi ikke været endnu , det skal vi i den kommende uge ..

Åh det er præcis det samme her .. Vi går rundt med ham når han skal sove , ellers gider han bare ikke .. Han kan slet ikke ligge stille for sig selv

Anmeld

30. oktober 2012

Sujan

Det kan altså godt hjælpe at snakke med lægen..

Jeg har en bekendt. Og hendes datter gylpede også meget. Hun fik medicin imod det.. hun gylpede stadig men i meget mindre omfang.. hun var dog også en lille en.
Så tager han på og får nok næring når han gylper så meget...

Men jeg ville i hvert fald få det undersøgt, nu der findes midler imod det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.