morethanperfect skriver:
Åhh ja .. Noel er nu snart 5 uger ..
Noel har gylpet fra dag 1. men nu er det bare SÅÅ meget værre .. 
Vi skifter tøj , 4-5 gange om dagen alle sammen , for han gylper på sig selv, på os, på sin dyne , ja, overalt
Han gylper ikke kun når han har spist , men det kan komme 3 timer efter han har spist .. Han har dog taget på siden fødslen ..
Han bøvser 2 gange inde i måltidet , hvor der selvf. også kommer gylp med , men jeg VED han ikke har overspist der .. Efter måltidet bøvser og gylper han også ... 
Han er MEGA urolig døgnets 24 timer , og det eneste der hjælper , for det meste , er at pakke ham ind i dynen helt tæt , og så gå rundt og vugge ham .. Han kan IKKE være vågen uden han er sur .. 

Han vågner en gang i timen hver nat fordi han har gylpet overalt i sengen 
Han sover kun 4 timer ca. om dagen , og det er om eftermiddagen , og så tager han 4 timer i streg ..
Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op .. 

Aner ikke om gylpen og skrigerriet har noget med hinanden og gøre , men har brug for andre der måske har stået i samme situation .. ?? Hvad gjorde i ?????????
Min SP. siger det er normalt at de gylper 

Men det tror jeg ikke det er i de mængder
Og han får flaske .. Allomin .. 
Ida gylpede vildt da hun begyndte at få flaske.. Så skiftede vi til Avent hvor hun virkelig skal arbejde for maden og den ik bare flyder.. Det hjalp fra dag 1!