Han gylper helt vildt! Og skriger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

morethanperfect

Åhh ja .. Noel er nu snart 5 uger .. 

Noel har gylpet fra dag 1. men nu er det bare SÅÅ meget værre ..
Vi skifter tøj , 4-5 gange om dagen alle sammen , for han gylper på sig selv, på os, på sin dyne , ja, overalt  

Han gylper ikke kun når han har spist , men det kan komme 3 timer efter han har spist .. Han har dog taget på siden fødslen ..

Han bøvser 2 gange inde i måltidet , hvor der selvf. også kommer gylp med , men jeg VED han ikke har overspist der .. Efter måltidet bøvser og gylper han også ...

Han er MEGA urolig døgnets 24 timer , og det eneste der hjælper , for det meste , er at pakke ham ind i dynen helt tæt , og så gå rundt og vugge ham .. Han kan IKKE være vågen uden han er sur ..
Han vågner en gang i timen hver nat fordi han har gylpet overalt i sengen
Han sover kun 4 timer ca. om dagen , og det er om eftermiddagen , og så tager han 4 timer i streg ..

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op ..
Aner ikke om gylpen og skrigerriet har noget med hinanden og gøre , men har brug for andre der måske har stået i samme situation .. ?? Hvad gjorde i ?????????

Min SP. siger det er normalt at de gylper
Men det tror jeg ikke det er i de mængder  

Og han får flaske .. Allomin ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Dinna88

Mon du indtager noget, som han er allergisk overfor?

Anmeld

30. oktober 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Mon du indtager noget, som han er allergisk overfor?

Jeg ammer ikke .. Så det kan ikke være derfor .. Det glemte jeg også at skrive ..

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Jeg ammer ikke .. Så det kan ikke være derfor .. Det glemte jeg også at skrive ..

Nååå. Jamen, får han så MME med laktose måske?

Anmeld

30. oktober 2012

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
morethanperfect skriver:

Hvad for noget modermælkserstatning giver i ham? lærke gylpede også rigtig meget men det hjalp da vi skiftede til grøn allomin.

Anmeld

30. oktober 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Nååå. Jamen, får han så MME med laktose måske?

Nej det gør han ikke ..

Han har ikke ondt i maven .. Det havde Oscar nemlig da han var lille , og kan tydelig se forskel .. Han har Afføring mange gange om dagen så det er ikke det der plager ham .. 

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Nej det gør han ikke ..

Han har ikke ondt i maven .. Det havde Oscar nemlig da han var lille , og kan tydelig se forskel .. Han har Afføring mange gange om dagen så det er ikke det der plager ham .. 

Nåå, nej nej, jeg tænker ikke mavepine.. Som end bare at han ikke kan holde det i sig, fordi han ikke kan tåle det?

Anmeld

30. oktober 2012

morethanperfect

solskinsliv skriver:

Hvad for noget modermælkserstatning giver i ham? lærke gylpede også rigtig meget men det hjalp da vi skiftede til grøn allomin.

Vi prøvede grøn allomin for at få gang i maven i starten , og der kom rigeligt gang i maven , men han gylpede endnu mere da han fik det

Anmeld

30. oktober 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Nåå, nej nej, jeg tænker ikke mavepine.. Som end bare at han ikke kan holde det i sig, fordi han ikke kan tåle det?

Nåå .. Hmm .. Det kan godt være han ikke kan det  
Hvad pokker skal han så ha ?? 

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Nåå .. Hmm .. Det kan godt være han ikke kan det  
Hvad pokker skal han så ha ?? 

Åh, det ved jeg ikke! Har din læge ikke telefontid i morgen, så du kan spørge? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.