Er det mig der skal betale hvis....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Muhmi

Det skulle jeg..

Min tandlæge havde lavet en tand på mig hvor fyldningen var kommet op i mine nerver og derfor bare sad og trykkede på dem... Det gjorde SÅ sindsygt ondt, men jeg skulle selv betale for enten en rodbehandling eller en tandudtrækning... Det blev den billige løsning, men de trak dog bedøvelsen fra fordi det var deres fejl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Dinna88

Muhmi skriver:

Det skulle jeg..

Min tandlæge havde lavet en tand på mig hvor fyldningen var kommet op i mine nerver og derfor bare sad og trykkede på dem... Det gjorde SÅ sindsygt ondt, men jeg skulle selv betale for enten en rodbehandling eller en tandudtrækning... Det blev den billige løsning, men de trak dog bedøvelsen fra fordi det var deres fejl...

Altså, i den situation havde jeg sagt rend og hop, og bedt dem om at betale!!

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

Dinna88 skriver:

Altså, i den situation havde jeg sagt rend og hop, og bedt dem om at betale!!

Tjaa, alternativet var jo at der ikke blev gjort noget ved den og det kunne jeg simpelthen ikke leve med

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

Muhmi skriver:

Tjaa, alternativet var jo at der ikke blev gjort noget ved den og det kunne jeg simpelthen ikke leve med

Meh.. Var min tandlæge sådan, så havde jeg nok skiftet Men HVIS det her bliver hundedyrt osv osv, i værste fald, så tager jeg ud på tandlægeskolen

Anmeld

30. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har desværre været ud for præcis det sammen . Det viste sig at jeg skulle have lavede en rod behandling i stedet og ja Det måtte jeg selv betale man bliver virkelig øv . Men ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.