To tråde indenfor kort tid, I må lige bære over med mig 
For godt 4 måneder siden fik jeg lavet et hul i en tand. Det var et meget dybt hul, som havde sat dig nede i nogle meget dybe rander i min ene kindtand. Det blev lavet, og alt var fjong.
Indtil massive smerter satte ind! Jeg gik ud fra at det var ok, fordi min stakkels tand var blevet midhandlet. Men jeg kunne til sidst ikke holde det ud, så jeg gik ind til tandlægen, der kunne se på mig med det samme. Hun havde lavet fyldningen for høj, så jeg havde lavet tyggemærker i den, hvorfor min tand gjorde !"#%¤%#/ ondt!!!
Jeg fik at vide at det godt måtte gøre ondt stadig, bare ikke lige så meget. Men nu kan jeg snart ikke mere.... Det kommer ved både koldt, varmt, middel varme osv. Det er en smerte det ikke er der kort, men den bliver der i nogle gange op til 15 sekunder. Og ohh, hvor gør det ondt!!! Min tand i sig selv er også øm. Jeg kan ikke tygge en gulerod med den.Nogle dage er det dog værre end andre.
Men sagen er den, at jeg sidst smed næsten hele min opsparing dernede, fordi jeg har genetisk dårlige tænder. fml
Men derfor! Er der ikke lige det store overskud til en uventet tandlægeregning.
Men er det overhovedet mig der skal betale, hvis der er noget galt endnu? Har hun ikke lavet fyldningen ordentlig, fået al snavs væk osv. Så er det jo klart ikke mig der skal betale!! Men er det mig der skal betale for eventuelt røngtenbillede?? osv?
Jeg håber I kan hjælpe mig!
Anmeld