Er så spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

MortilElias2010

Pyh så er det lige om lidt og snart slaget skal stå, kan godt mærke jeg er spændt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Så lige dit indlæg, men det er jo for sent at komme med gode råd nu

Så jeg sender dig et stort held og lykke - håber jobbet bliver dit Er begge stillinger vikariater?

/ Taco78 

Anmeld

30. oktober 2012

Pige2009

Tak tak tak! Bare det bliver mig, bare det bliver mig! Når jobsamtalen er kl. 19 så forventer jeg ikke svar førend dagen derpå eller inden fredag. Men hvad tror I sandsynligheden er for at jeg ved det imorgen aften? 

Mon ikke de også har samtaler imorgen... Har du hørt noget?

Anmeld

30. oktober 2012

MortilElias2010

Taco78 skriver:

Så lige dit indlæg, men det er jo for sent at komme med gode råd nu

Så jeg sender dig et stort held og lykke - håber jobbet bliver dit Er begge stillinger vikariater?

Ja de er begge barselsvikariater, men tænk at være i fast job i et år frem med fuld løn og mulighed for at optjene dagpenge igen 

Det gik rigtig godt og de giver mig enten svar i aften eller imorgen tidlig 

Anmeld

30. oktober 2012

MortilElias2010

Baagøe skriver:

Mon ikke de også har samtaler imorgen... Har du hørt noget?

De har indkaldt 6 til samtale så de mangler ikke flere. Jeg var den sidste. Men om det er de seks de har indkaldt inklusiv to der meldte afbud grundet de var ansat i andre stillinger siden i fredags så det kun er fire jeg er oppe imod eller om det er seks - er godt nok spændt. 

Anmeld

31. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
MortilElias2010 skriver:

Ja de er begge barselsvikariater, men tænk at være i fast job i et år frem med fuld løn og mulighed for at optjene dagpenge igen 

Det gik rigtig godt og de giver mig enten svar i aften eller imorgen tidlig 

Jeg håber virkelig, at du får det 

Vi har også lige haft to barselsvikariater slået op, da en kollega også venter sig   Hende der skal have min barsel, starter to uger før jeg går fra, så jeg får tid til at overlevere 'mine' børn til hende stille og roligt. Der er virkelig rart  Så føler jeg ikke jeg "svigter" dem

/ Taco78 

Anmeld

31. oktober 2012

Moma

Godt at høre, at det gik godt! Pøj pøj - håber jobbet bliver dit!

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

Uhh håber du har fået et godt svar jeg for dig!

Anmeld

31. oktober 2012

roenlund

håber alt er gået godt

Anmeld

31. oktober 2012

MortilElias2010

Håbet levede indtil kl. 11 da telefonen ringede. Det blev ikke mig og håbet blev knust. De havde valgt den person med mere vuggestueerfaring, ellers stod vi lige. Men hun opfordrede mig kraftigt til at søge igen når de slår en stilling op i børnehaven i 2013. 

Ville ønske jeg havde fået besked hjemme, for det er simpelthen så følelsesmæssigt invaliderende hver gang og svært at finde energi til at være sammen med børnene på stuen bagefter for det påvirker jo helt vildt. Heldigvis havde jeg kort dag 13.30 det kunne jeg trøste mig med, så jeg kunne komme hjem til et tomt hus og slikke sår inden mand og søn kom hjem, men sådan skulle dagen ikke udarte sig for da jeg satte mig i bilen ville den ikke starte og er først nu kommet hjem. Manden hentede mig og bilen kom på værksted. 

Jeg tænker bare, hvad ellers vil komme i kølvandet på denne øv-Halloween-dag....? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.