Er så spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

MortilElias2010

Jeg er blevet kaldt til jobsamtale imorgen kl. 19 og jeg håber VIRKELIG at det er min tur til at få et arbejde. Det er et barselsvikariat, men så er jeg sikret i et år fremad fra d. 1 januar og det ville bare være ideelt da mit løntilskud stopper den 25. december!  Hvor jeg dog indtrængende Håber at det er MIN tur! 

Gode råd udover at være mig selv?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

serinasmor

MortilElias2010 skriver:

Jeg er blevet kaldt til jobsamtale imorgen kl. 19 og jeg håber VIRKELIG at det er min tur til at få et arbejde. Det er et barselsvikariat, men så er jeg sikret i et år fremad fra d. 1 januar og det ville bare være ideelt da mit løntilskud stopper den 25. december!  Hvor jeg dog indtrængende Håber at det er MIN tur! 

hmmm ... hvad skal du lave ? 

Der er jo selvfølgelig de 70 forskellige spørgmål du kan forberede dig på .. eksempler her  http://www.jobsamtalen.dk/almindelige_spoergsmaal.asp

og dette ville jeg læse inden  

http://karrierevejviser.dk/12/#/4/ 

fra side 144 handler det om jobsamtalen

Anmeld

29. oktober 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Jeg har ikke så mange råd. Men jeg krydser rigtig mange gange finger for dig søde.Nu er det din tur jeg ved det

Anmeld

29. oktober 2012

Pige2009

Held og lykke!

Anmeld

29. oktober 2012

MortilElias2010

serinasmor skriver:

hmmm ... hvad skal du lave ? 

Der er jo selvfølgelig de 70 forskellige spørgmål du kan forberede dig på .. eksempler her  http://www.jobsamtalen.dk/almindelige_spoergsmaal.asp

og dette ville jeg læse inden  

http://karrierevejviser.dk/12/#/4/ 

fra side 144 handler det om jobsamtalen

Der er to stillinger i samme hus, en i vuggestue og en i børnehave afdelingen. Det er et nyopført børnehus. 

Anmeld

29. oktober 2012

MortilElias2010

Baagøe skriver:

Held og lykke!

Tak tak tak! Bare det bliver mig, bare det bliver mig! Når jobsamtalen er kl. 19 så forventer jeg ikke svar førend dagen derpå eller inden fredag. Men hvad tror I sandsynligheden er for at jeg ved det imorgen aften? 

Anmeld

29. oktober 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Jeg har ikke så mange råd. Men jeg krydser rigtig mange gange finger for dig søde.Nu er det din tur jeg ved det

Tak sødeste søde! 

Anmeld

29. oktober 2012

serinasmor

MortilElias2010 skriver:

Der er to stillinger i samme hus, en i vuggestue og en i børnehave afdelingen. Det er et nyopført børnehus. 

ej hvor stort ... hmm ... så ville jeg måske forberede mig på spørgmålene "hvordan løser du en konflikt?" "hvad er du særligt god til med børnene?" "beskriv dig selv med 10 ord (mit personlige hadespørgsmål)" "Hvad er vigtigt for dig i børnenes hverdag?"

Jeg ville nok også forberede et par spørgsmål selv : 

Hvor mange har i til samtale?

Hvordan ser det videre forløb ud?

Vil der være børn med særligt behov? - hvis ja hvor mange er så tilladt hos jer (aner ikke om kommunen bestemmer dette og om der er regler - det ved du bedre selv )

Hvad er vigtigt for jer i børnenes hverdag? - udeliv krea tumlelege motoriklæring kønsløshed(nok med et pænere ord) ...

Anmeld

29. oktober 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Tak tak tak! Bare det bliver mig, bare det bliver mig! Når jobsamtalen er kl. 19 så forventer jeg ikke svar førend dagen derpå eller inden fredag. Men hvad tror I sandsynligheden er for at jeg ved det imorgen aften? 

Det kommer jo an på om de har samtaler dagen efter også. Jeg har fået svar efter en time.. Så det kommer an på så meget. Men regn ikke med noget før torsdag fredag..

Anmeld

29. oktober 2012

PernilleogLouis

MortilElias2010 skriver:

Krydser finger Når der er samtaler i "min" institution så ved vi det altid  kort efter alle 5 har været igennem også bliver der som regel ringet rundt med det samme - rigtig meget held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.